فرمانده سپاه بیت المقدس: دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال پیچیده تر کردن آن است


فرمانده سپاه بیت المقدس: دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال پیچیده تر کردن آن است

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنگ فرهنگی دشمنان تمام نشده است و روز به روز ابعاد پیچیده ای پیدا می کند.

سردار محمد حسین رجبی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهار داشت: برگزاری چنین کنگره هایی در راستای مقابله با جنگ فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان عالی برگزار شد اضافه کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از اعضای ستاد و کمیته های این کنگره و نحوه برگزاری اجلاسیه پایانی آن ابراز رضایت کرد.

سردار رجبی افزود: همه دست اندرکاران این کنگره کاری در تراز انقلاب و توان خود انجام دادند.

وی با بیان اینکه ساختار کمیته ها از سال ۹۳ شکل گرفت اظهار داشت: کنگره در مقایسه با دیگر کنگره ها در استان های بویژه در زمینه اطلاع رسانی بهتر برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه به دنبال خدمت به شهدا بودند و بر سر این کار تعصب خاصی داشتند.

کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ۳۰ خرداد سال جاری در محل سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج با حضور جمعی از مردم و بسیجیان، مسئولان استانی، کشوری، نیروهای مسلح مستقر در منطقه و سردار حسن سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و میهمانانی از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

مقدمات این کنگره از حدود پنج سال پیش آغاز شد و با برگزاری پیش کنگره‌های مختلف از جمله ۲۵ اجلاسیه شهدا شهرستان‌ها، شهدا اقشار مختلف از جمله فرهنگی، روحانیان و دانشجویان قدم در مسیر نهایی گذاشت.

رونمایی از سردیس و تندیس شهدا اقشار و شاخص از جمله شهدای دانشجو، کارگر و فرهنگی از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این کنگره بودو همزمان با برگزاری کنگره ملی سردیس برادران شهید شبلی در سنندج رونمایی شد.

تألیف ۲۵ کتاب در حوزه جهاد و شهادت و چاپ بیش از ۶۰ جلد کتاب خاطرات و زندگینامه شهیدان پیشمرگه کرد مسلمان، دانشجو، دانش آموز، فرهنگی و سایر اقشار و واگذاری جهیزیه‌های مختلف به نورعروسان نیازمند و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از دیگر برنامه‌های مقدماتی این کنگره ملی بود.

استان کردستان ۲۲۷ کیلومتر با عراق مرز دارد و در دوران دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود و جدای از آن توطئه‌های قومی بود که توسط گروه‌های ضد انقلاب، این استان درگیر یک جنگ داخلی هم شده بود.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس