تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم


تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم

بسیاری از زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارند. از آنجایی که تحریک کردن کلیتوریس در زنان متفاوت است، باید پوزیشن‌ها و راهکارهای متفاوت را امتحان کنید.

تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم
ستاره| سرویس زناشویی - روش‌های زیادی برای تحریک زنان وجود دارد و البته بدن همه زنان نیز به یک روش جواب نمی‌دهد. یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن یک زن نسبت به تحریک، کلیتوریس است که برای کمک به تجربه لذت جنسی باید به آن توجه کافی داشت. این مطلب شامل روش‌هایی برای تحریک کلیتوریس است که به شما یاد می‌دهد رابطه جنسی بهتری را با همسرتان تجربه کنید.

در صورتی که بخش خاصی از این مطلب مدنظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به بخش دلخواه خود برسید.

روش‌های تحریک کلیتوریس پوزیشن تحریک نقطه جی و کلیتوریس نکاتی مهم برای به ارگاسم رسیدن زنان

روش های تحریک کلیتوریس

اولین قدم برای اینکار شناخت بدن زنان به ویژه همسرتان است. روش‌های گوناگونی برای تحریک کردن کلیتوریس و ارگاسم زنان وجود دارد.

۱. تحریک کردن کلیتوریس با مالش لبه ها

اولین تکنیک بسیار آسان است. تنها کافیست که با استفاده از یک انگشت لبه‌های کلیتوریس را ماساژ دهید. نیازی نیست که در حین انجام این حرکت، مستقیما کلیتوریس را لمس کنید یا به آن فشاری وارد کنید بلکه باید در فاصله‌ای نزدیک مالش را انجام دهید تا برخورد مستقیم وجود نداشته باشد.
به آرامی شروع کنید و ببینید که واکنش همسرتان چگونه است و به مرور که میزان برانگیختگی او افزایش می‌یابد، فشار دست را افزایش دهید. این روش به تنهایی می‌تواند یک زن را به ارگاسم برساند، اما اگر اینگونه نبود می‌توانید بعد از مدتی، ماساژ مستقیم کلیتوریس را شروع کنید.

۲. تحریک کلیتوریس با استفاده از چند انگشت

یکی دیگر از روش‌های لذت دادن به خانم‌ها، تحریک کلیتوریس با چند انگشت است. این تکنیک قدرت تحریک‌ بیشتری دارد و در صورتی که شما به انزال نزدیک باشید پیشنهاد می‌شود. حرکات دست شما می‌توانند به صورت طولی یا دورانی باشند و مثل همیشه کلید موفقیت در آزمون و خطاست. بررسی کنید که کدام روش لذت بیشتری به همسرتان می‌دهد.

پوزیشن تحریک نقطه جی و کلیتوریس

۱. مرد روی زن (missionary)

این پوزیشن کلاسیک و ساده تقریبا برای همه جواب می‌دهد. در این حالت شما باید همزمان با دخول ناحیه بالای آلت تناسلی (استخوان لگنی) خود را به ناحیه کلیتوریس فشار دهید و روی آن بکشید تا همزمان با تحریک نقطه جی، کلیتوریس نیز تحریک شود. از همسر خود بخواهید او نیز با تغییر زاویه بدن خود، موقعیت مطلوب را بدست آورد. همچنین می‌توانید در حالت دخول باقی بمانید و استخوان لگنی خود را به صورت دورانی یا عرضی به ناحیه کلیتورس بمالید. در این صورت آلت تناسلی شما داخل واژن نقطه‌ی جی و بدنتان کلیتوریس او را تحریک خواهد کرد.
همچنین در پوزیشن مرد روی زن، شما می‌توانید آلت خود را از واژن خارج کنید و آن را رو به پایین در تماس با واژن قرار دهید. همزمان خود را روی بدن همسرتان به جلو و عقب بکشید.

۲. زن روی مرد

پوزیشن‌هایی که در آن زن روی مرد قرار می‌گیرد، کنترل بیشتری به زن می‌دهد و تحریک کلیتوریس را نیز تقویت می‌کند. درحالیکه همسرتان روی آلت شما نشسته است، دراز بکشید و انگشتان خود را مانند تصویر زیر در دو طرف آلت خود قرار دهید تا همزمان با حرکات همسرتان، برخورد با کلیتوریس افزایش یابد و تحریک صورت بگیرد.
تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم

به علاوه شما می‌توانید با قرار دادن یک تکیه‌گاه در پشت خود، بالاتنه تان را بالا بیاورید تا شکم شما این تماس را با کلیتوریس او برقرار کند.
تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم
حرکت زن در این پوزیشن هم می‌تواند بالا و پایین باشد (در این صوت باید کاملا صاف و عمودی بنشیند) و هم می‌تواند روی شما خم شود و به جلو و عقب حرکت کند.

۳. داگی استایل

در این پوزیشن علیرغم تحریک شدید نقطه جی، تماس بسیار کمی با کلیتوریس وجود دارد. بنابراین بهتر است همزمان با اینکه دخول انجام می‌شود با یکی از دست‌های خود شروع به تحریک کلیتوریس کنید.

۴. دریل

این پوزیشن یکی از انواع پوزیشن‌های مرد روی زن است که تماس زیادی با کلیتوریس برقرار می‌نماید. در این حالت همسر شما باید همزمان با دخول شما، پا‌های خود را کاملا دور کمر شما حلقه کند. اینکه موقعیت پا دقیقا کجا باشد و چگونه را باید او با توجه به احساسی که تجربه می‌کند تعیین نماید.
تکنیک های تحریک کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم


۵. تحریک با کمک پا

این پوزیشن را احتمالا تا به حال امتحان نکرده باشید، اما زمانی که شما به انزال دست یافته اید، می توانید یکی از پا‌های خود را خم کنید و از همسرتان بخواهید پشت به صورت شما روی شکم‌تان بنشیند. سپس با در بغل گرفتن ران شما، خود را بالا و پایین بکشد.

نکاتی مهم برای به ارگاسم رسیدن زنان

قبل از اینکه به اتاق خواب بروید و شروع به آمیزش کنید، خوب است با خواندن این نکات محیطی دلپذیر و مناسب را ایجاد کنید. همانطور که می‌دانید، ارگاسم در زنان تا حد زیادی به حالت ذهنی آن‌ها بستگی دارد، بنابراین با تکنیک‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند، به آرامش و آمادگی بیشتر او کمک کنید:
اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب تمیز و باطراوت است. نور اتاق باید به گونه‌ای باشد که هر دو شما راحت باشید. می‌توانید به جای چراغ از شمع استفاده کنید، یک چراغ خواب رنگی روشن کنید یا حتی کلا فضا را تاریک کنید. روشن کردن یک شمع معطر یا عود و استفاده از عطر و ادکلن قطعا به تحریک بیشتر همسر شما کمک خواهد کرد. پوشیدن لباس مناسب

بیشتر بخوانید: هفت عمل شیطنت‌آمیز برای بهبود رابطه جنسی

جمع بندی

امیدواریم نکاتی که در این مطلب گفته شد به شما در تحریک همسرتان و تجربه‌ یک شب رویایی کمک کند. توجه داشته باشید که همواره می‌توانید از شریک زندگی خود برای تحریک بیشتر راهنمایی بگیرید. از او بپرسید که چگونه لذت بیشتری می‌برد. اما اگر با صحبت در این رابطه مشکل دارید می‌توانید روش‌های مختلف را امتحان کنید و با نگاه به حالت چهره او دریابید که چه اقدامی برای او بهتر جواب می‌دهد.

برگرفته از: badgirlsbible

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل