سقوط پهباد آمریکا نتیجه یک کار تخصصی قرآن بود/ قرائت قرآن همراه با بصیرت، نجات بخش خواهد بود


سقوط پهباد آمریکا نتیجه یک کار تخصصی قرآن بود/ قرائت قرآن همراه با بصیرت، نجات بخش خواهد بود

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سقوط پهباد آمریکا به دلیل کار تخصص قرآنی بود، همچنین موشک‌های ایران نیز همه به دلیل یک مدیریت قرآنی است.

سقوط پهباد آمریکا نتیجه یک کار تخصصی قرآن بود/ قرائت قرآن همراه با بصیرت، نجات بخش خواهد بودبه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه روز چهارشنبه، 5 تیر ماه، در اختتامیه برنامه‌های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اظهار کرد: خداوند، قرآن کریم را برای هدایت انسان نازل کرد.

وی افزود: هر آنچه که لازم بود از سوی خداوند برای هدایت انسان هنرمایی شود، در کتاب قرآن کریم این مهم اتفاق افتاد، یک کتاب کامل برای ساختن یک انسان کامل به وسیله یک راه کامل.

حاجی بابایی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته هرچه افتخار در سطح کشور و دنیا آفریده شده است به دلیل تمسک به قرآن و رویایی با کمبود ها و مشکلات در زمان‌های مختلف نیز به دلیل دوری از قرآن بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز آمریکا با تمام قدرت خود در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران که تمام غرور و قدرت خود را از قرآن دارد، احساس ضعف و شکست دارد.

وی اشاره‌ای به انهدام پهباد آمریکا بر فراز خاک ایران داشت و ابراز کرد: آمریکا با تمام تکنولوژی خود وارد میدان شد، پهباد آمریکا بالاترین تکنولوژی آمریکا را یدک می‌کشید که درست در همان نقطه که چند سال پیش هواپیما ایران مورد حمله قرار گرفت، در همان نقظه اقتدار آمریکا سقوط کرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با افتخار تمام، پهباد آمریکا را ساقط کرد در این بین، آمریکا به این نتیجه دست یافت که اگر بخواهد به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد کند چندین برابر آن را دریافت خواهد کرد.

نماینده مردم فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سقوط پهباد، فکر تجاوز را از سر آمریکا انداخت گفت: این پیروزی به دلیل کار تخصص قرآنی بود، همچنین موشک‌های ایران نیز به دلیل یک مدیریت قرآنی است.

وی ادامه داد: پرورش میلیون‌ها جوان همچون شهید حججی نتیجه کار قرآنی ما است لذا باید تلاش نمود تا به آموزه‌های این کتاب الهی عمل شود، این نکته را نباید فراموش کرد که حکومت ما قرآنی است لذا به سمتی رفت تا بتوان جامعه را هر روز بیش از پیش مزین به قرآن کنیم.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه قرآن هدایت گر، شفا دهنده، صراط متسقیم، حق و نجات دهنده است بیان کرد: هرکس با قرآن ننشست مگر آنکه بلند شد به او ارزشی اضافه شده بود.

وی گفت: شهید مرتضی مطهری در کتاب تعلیم و تربیت خود، معنای «حکمت» را «بصیرت» عنوان می‌کند، اگر تزکیه، تحصیل، قرائت قرآن و هر عملی تبدیل به حکمت شود، «نجات بخش» است در غیر این صورت تبدیل به مرجع تقلیدی خواهد شد که منافات خواهد داشت با اسلام و ارزش‌های اسلامی.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ انسانی بدون بصیرت، باتقوا نیست بیان کرد: اگر قرآن بیش از صد بار نیز قرائت شود اما بصیرت با آن همراه نباشد، نجات دهنده نخواهد بود در این یبن ابتدا باید نسبت به امام عصر خود به شناخت و معرفت دست یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی