نوبت شما هم می رسد....!!


من اربیگانگان هرگز ننالم – که بامن هرچه کردآن آشنا کرد. یادداشت صاحب این قلم :« بخاطر زنند بودن تصویر تازه حمید خراسانی که از وزارت داخله بیرون شده است نخواستم آنرا به این صفحه بگزارم." اینکه این آقا چه کاره است و مصروف چه کاری...

من اربیگانگان هرگز ننالم – که بامن هرچه کردآن آشنا کرد.
یادداشت صاحب این قلم :« بخاطر زنند بودن تصویر تازه حمید خراسانی که از وزارت داخله بیرون شده است نخواستم آنرا به این صفحه بگزارم."
اینکه این آقا چه کاره است و مصروف چه کاری بوده است من به آن کاری ندارم و شناختی هم از نزدیک باوی نداشته ام ، با اینکه با روش کاری اش البته در سطح پخش چند ویدیو اش موافق نبودم ، اما یک چیز را دقیق میدانم که در هیج کدام سازمان های تروریستی عضویت نداشته و نیز هیچ جنایت مشهودی را هم مرتکب نشده است. ولی با این روش مستبدانه توسط غلام بچه های فروخته شده خاطرات وحشتناک دوران عبدالرحمنی و نادری را تازه نمودند که باشنده های واقعی واصیل این سرزمین از آن جنایات تاریخی باخبر اند.

آنانیکه امروز خواستند به چنین روش وقحیانه آقایی حمید خراسانی را تحقیر کنند و به شکل جبری دهنش را بالای یک پارچه تکه زشت رنگارنگ بگزارند ، این شرفباخته های جاسوس و نوکران دربار که در این پست ها گماشته شده اند چون یک غلام حلقه به گوش عمل میکنند و امر بادار خویش را تحقق میبخشند و از اینطریق عقده های چرکین خویش را هم فراموش نمیکنند ، ولی بیاد داشته باشند بقول معروف "اگر این دیک است و همین کاسه " همین حاکمیت با همین تفکر قبیلوی روزی به دهن هرکدام تان بجای این تکه اذیت کننده کوچی ممکن است کثافات را خواهند فرو برد و روزی خواهد رسید شما هم به گفته آقای اصولی چون مگس با یک انگشت گم تان خواهد نمود ، هدف من همان اصولی مادرزاد تفنگ بدست است که همه را مهاجر میداند و اگر ضرورتی شود همه را به کولاب کوچ میدهد.

واقعآ درد آور است. بار دیگر تاکید میکنم و این را بار ها یاد آور شده ام اگر امروز به حال نیایید ، فردا نوبت شما هم خواهد رسید.!
گرگ اجل یکایک از این گله میبرد
این گله را ببین که چه آسوده میچرد

عطا صفوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان