واکنش ستاره سرخپوشان به جدایی: فقط به تیمم فکر می‌کنم و خوشحالم


لوکاس توریرا، ملی‌پوش اروگوئه‌ای آرسنال می‌گوید با وجود شایعات درباره انتقال او به آث میلان، از سوی این باشگاه ایتالیایی پیشنهادی دریافت نکرده و قصد دارد در آرسنال بماند. نوشته واکنش ستاره سرخپوشان به جدایی: فقط به تیمم فکر می‌کنم و خوشحالم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ستاره سرخپوشان به جدایی: فقط به تیمم فکر می‌کنم و خوشحالم

توریرا: تکذیب می‌کنم، میلان با من تماس نگرفته است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵
واکنش ستاره سرخپوشان به جدایی: فقط به تیمم فکر می‌کنم و خوشحالم

لوکاس توریرا، ملی‌پوش اروگوئه‌ای آرسنال می‌گوید با وجود شایعات درباره انتقال او به آث میلان، از سوی این باشگاه ایتالیایی پیشنهادی دریافت نکرده و قصد دارد در آرسنال بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکاس توریرا ، هافبک اروگوئه‌ای آرسنال، شایعات مطرح شده در روزهای اخیر درباره‌ی انتقال قریب‌الوقوعش به باشگاه ایتالیایی آث میلان را تکذیب کرد.

توریرا که یک سال پیش با قراردادی ۳۳ میلیون دلاری از سامپدوریا به آرسنال منتقل شده در هفته‌های اخیر با شایعات زیادی مواجه بود که می‌گفتند توریرا به زودی به آث میلان منتقل خواهد شد تا به مربی سابقش در سامپدوریا، جامپائولو ملحق شود.

صحبت‌های چند هفته پیش توریرا که از زندگی در انگلیس ابراز نارضایتی کرده بود هم در پخش شدن این شایعات بی‌تاثیر نبود. حتی گفته می‌شد میلان حاضر است علاوه بر مبلغ پیشنهادی خود فرانک کسی و ریکاردو رودریگز را هم در ازای توریرا به آرسنال بدهد.

اما توریر‌ا در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل پرو در کوپا آمه‌ریکا به خبرنگاران گفت:

” هیچکس از آث میلان با من تماس نگرفته. من در حال حاضر در لیگ برتر هستم و از اینکه عضوی از باشگاه آرسنال هستم خوشحالم. بله، سازگار شدن با شرایط جدید برایم ساده نبود ولی من در حال حاضر فقط به تیمم فکر می‌کنم و از اینکه در آرسنال هستم خوشحالم”.

لوکاس توریر‌ا در ادامه گفت:

” من هم خبر انتقالم به آث میلان را از رسانه‌ها شنیدم. هیچکس از باشگاه آث میلان با من تماس نگرفته”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان