آمریکا قدرت شلیک حتی یک گلوله به ایران ندارد


آمریکا قدرت شلیک حتی یک گلوله به ایران ندارد

یزد - ایرنا - جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون آمادگی نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که آمریکا و حامیانش جرئت شلیک حتی یک گلوله به کشورمان را هم ندارند.

دریادار علی فدوی روز پنجشنبه در آئین معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: به برکت انقلاب اسلامی، نظام ما در تمام عرصه‌ها برای دفاع با همت مردم و نیروهای جان برکف در آمادگی کامل است و به رغم توطئه‌های زیادی که در ۴۰ سال گذشته در ابعاد مختلف انجام گرفته است استکبار جهانی و آمریکایی‌ها متحمل شکست‌های سختی شدند.

وی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام بعد از شکست در عرصه نظامی وارد فاز اقتصادی شده‌اند، همان مسأله‌ای که در این سال‌ها بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید مسئولان و مردم برای مبارزه با جنگ روانی و اقتصادی و همچنین نفوذی که آنها به دنبالش هستند هوشیار و بصیر باشند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: خام فروشی از جمله مسائلی است که بارها مقام معظم رهبری مسئولان را برای پیدا کردن راه حلی دقیق و اصولی برای حل آن سفارش کرده‌اند چون سیستم اقتصادی کشور برای موفقیت به تحول اساسی نیاز دارد و اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان داخلی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

به گفته فدوی تا زمانی که ما در عرصه اقتصادی تنها وابسته به نفت هستیم نمی‌توانیم به اهداف عالیه نظام در اقتصاد مقاومتی برسیم و باید در این عرصه مهم با همکاری بخش‌های مختلف به دنبال راهکارهای اصولی و مناسب در مواجه با توطئه‌های استکبار جهانی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در چهار دهه گذشته ملت ایران در کارهای سخت که پای جان در میان بود توانست با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف به موفقیت برسد و قطعاً در سایه مدیریت و برنامه ریزی قوی می‌تواند در بخش اقتصادی هم موفق عمل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه به نقش بسیجیان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار نفر با لباس پاسداری و حدود ۱۰۰ هزار بسیجی در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند و همچنان آماده جانفشانی هستند.

فدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی سرمایه عظیمی است که این نعمت را شهدا و ایثارگران در طول سال‌های پیش و بعد از انقلاب با پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری خلق کردند و حفاظت از این انقلاب و این سرمایه عظیم بر همه ما واجب است.

وی در این آئین با قدردانی از خدمات سرتیپ فتح الله جمیری، سرهنگ رضا میرشمسی را به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی کرد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت