دانشگاه آزاد خلخال میزبان شهدای گمنام است


دانشگاه آزاد خلخال میزبان شهدای گمنام است

اردبیل _ ایرنا _ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: این دانشگاه آماده میزبانی و استقبال شایسته از پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام میهمان این شهرستان است.

حجت الله درخشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این درخواست پیکر چند شهید گمنام برای خاکسپاری در محوطه این دانشگاه و استفاده از ظرفیت فرهنگی آن به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ارسال شده بود.

وی گفت: با موافقت بنیاد شهید ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تحویل این شهرستان خواهد شد تا در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شود.

وی در خصوص برنامه استقبال و تشییع پیکر شهدا در شهرستان خلخال اظهار داشت: صبح روز شنبه پیکرهای مطهر شهدا پس از انتقال از شهر اردبیل عصر همین روز وارد خلخال شده و تحویل مردم شهید پرور این منطقه می شود.

او اظهار داشت: پس از اجرای مراسم استقبال از شهدای گمنام در ورودی شهر و انتقال پیکر مطهر آنها به مسجد امام جعفر صادق (ع) مراسم شبی با شهدا و وداع مردم با این ۲ شهید همزمان با یادواره شهدا برگزار می‌شود.

درخشان افزود: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان، پیکر این ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان معلم به سمت دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و در حسینه شهدای گمنام دانشگاه به خاک سپرده خواهند شد.

شهرستان خلخال تاکنون میزبان چند شهید گمنام دوران دفاع مقدس بوده و پیکر این شهدا در شهرهای خلخال، هشجین، کلور و حوزه علمیه جعفریه به خاک سپرده شده است.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟