غرق شدن یک جوان رامشیر


رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان رامشیر از غرق شدن جوان 29 ساله در کانال کشاورزی روستای ابوعلیمه رامشیر خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

محمد چعبی اظهار داشت: در ساعت 17 امروز طی تماسی با سامانه 125 این سازمان گزارش غرق شدن مردی حدودا 29 ساله اهل و ساکن رامشیر در کانال کشاورزی روستای ابوعلیمه رامشیر اطلاع رسانی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان رامشیر افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات آتش نشانی رامشیر و امدادگران هلال احمر به محل وقوع حادثه واقع در 3کیلومتری رامشیر اعزام شدند.

چعبی تصریح کرد: پس از اعزام و جستجوی یکساعته امدادگران جسد این جوان 29 سال در فاصله 300متری از محل وقوع حادثه بالا کشیده شد.

وی با بیان اینکه عمق این کانال3 متری بوده و علت حادثه عدم رعایت نکات ایمنی و تذکرات در این کانال گفت:پس از مطلع شدن هماهنگی‌ها با ادارات مربوطه انجام گرفته و جسد با آمبولانس به سردخانه منتقل شد.

شهرستان رامشیر فاید یک استخر استاندارد است، و عدم وجود یک استخر شنا در این ، قصه غرق شدن جوانان در رودخانه و کانال های کشاورزی بارها تکرار می‌شود.

شهرستان رامشیر باوجود 400حلقه چاه نفت یکی از مناطق مهم استخراج نفت در استان خوزستان است، و نگاه ناعادلانه وزارت نفت به این شهرستان موجب مشکلات متعددی چون نبود امکانات تفریحی و احداث نشدن جاده‌‌های دوبانده در محور ترانزیتی رامشیر-ماهشهر و امکانات ورزشی چون نبود استخر مناسب در این شهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو