برخی مسئولان حساسیت های بخش تولید را درک نکرده اند


برخی مسئولان حساسیت های بخش تولید را درک نکرده اند

رزاقی گفت: جای تاسف است که در شرایط بحرانی امروز اقتصاد کشور، هنوز برخی از مسئولان در کشور و استان حساسیت های بخش تولید را در نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) در حاشیه بازدید اعضای کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان فارس از منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با موضوع رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، گفت: امسال که تحریم ها فشار بیشتری بر اقتصاد ما وارد کرده است، مشکلات داخلی هم بار مضاعفی را بر بخش تولید و اقتصاد ما وارد کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: به عنوان مثال اداره مالیاتی با عنوان اینکه از دادستانی نمایندگی دارند به واحدهای تولیدی مراجعه کرده و آنها را با جرائم سنگین مواجه می کنند و این درحالی است که امروز 65 درصد مالیات کشور را واحدهای تولیدی ما پرداخت می کنند.

رازقی اظهارداشت: درخواست ما از سوی واحدهای تولیدی استان به عنوان عنوان پارلمان بخش خصوصی، از بخش قضایی استان فارس این است که با توجه به شعار سال؛ تدابیری اتخاذ کنند که امسال نمایندگان آنها شرایط آسان تری را برای واحدهای تولیدی استان فراهم کنند.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی استان فارس در سال رونق تولید، هدف گذاری رشد 30 درصدی را مشخص کرده که امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بخش خصوصی این مهم محقق شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: جای تاسف است که در شرایط بحرانی امروز اقتصاد کشور، هنوز برخی از مسئولان در کشور و استان حساسیت های بخش تولید را در نکرده اند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403