گلوله باران مناطق مسکونی الحدیده


گلوله باران مناطق مسکونی الحدیده

ناتوانی نیروهای متجاوز سعودی در مقابل حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، موجب شد تا متجاوزان به کشتار مردم بی دفاع در پشت جبهه ها روی بیاورند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از صنعا؛ ناتوانی نیروهای متجاوز سعودی در مقابل حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، موجب شد تا متجاوزان به کشتار مردم بی دفاع در پشت جبهه ها روی بیاورند. متجاوزات سعودی اماراتی اکنون در صحنه های میدانی ابتکار عمل را ازدست داده اند و در اقدامی جدید مناطق مسکونی الحدیده و ادارات دولتی استان عمران را بمباران کردند. سه زن در بمباران الحدیده زخمی شدند.
عمار اسماعیل - فعال سیاسی می گوید: تحرکات مزدوران سعودی در استان الحدیده با هدف انحراف افکار عمومی از پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی صورت می گیرد. متجاوزان در مناطق مرزی به ویژه در جبهه های نجران، جیزان و عسیر شکست های سنگینی متحمل شدند.
حملات یگان موشکی و پهپادی نیروهای یمنی همچنان ادامه دارد. در جدیدترین حملات، تجمع نیروهای متجاوز سعودی در منطقه الربوعه عسیر با موشک زلزال 1 هدف قرار گرفت. عملیات نیروهای متجاوز برای نفوذ به پایگاه های ارتش و کمیته های یمن در پایگاه (الحماد) شکست خورد و شمار زیادی از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.
زید الغرسی کارشناس مسایل سیاسی گفت: اگر متجاوزان به جنگ و محاصره ضد ملت یمن ادامه بدهند، واقعیت های نظامی میدانی در روزهای آینده تغییر خواهد کرد. سخنگوی نظامی یمن هشدارداد: عملیات پهپادی و موشکی نیروهای یمنی به مناطق فراتر از نجران ، جیزان و عسیر خواهد رسید.
از سوی دیگر سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار ا... یمن در سخنانی به مناسبت سالگرد فریاد علیه مستکبران گفت: عربستان سعودی و امارات فقط به خیانت و سازش با رژیم صهیونسیتی بسنده نمی کنند بلکه تلاش می کنند دیگر کشورها را به جمع خیانتکاران اضافه و یا تحمیل کنند. دبیرکل انصار الله تاکید کرد: ائتلاف با آمریکا و رژیم صهیونیستی خیانت به امت اسلامی است و سعودیها و اماراتها تلاش می کنند، آن را درست جلوه بدهند.
مصاحبه ها:
1- عمار اسماعیل - فعال سیاسی:
2 - زید الغرسی - کارشناس مسایل سیاسی:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت