واژگونی وانت پیکان حامل سه سرنشین حادثه آفرید


واژگونی وانت پیکان حامل سه سرنشین حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: امروز صبح طی تماس تلفنی یکی از شهروندان گذری با سامانه 125، واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل سه سرنشین در محور جاده ملایر - همدان پیچ روستای کرکان اطلاع داده شد.

وحدید جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان به محل مورد نظر اعزام شد و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا برای رفع انفجار از طریق ریزش بنزین در زیر خودرو اقدام به قطع سر باطری خودرو کردند.

وی اظهار کرد: سپس آتش نشانان با هماهنگی با نیروهای ۱۱۵ مجروحین حادثه را به یکی از بیمارستان‌های شهر ملایر برای مداوا انتقال داده و مجدداً هماهنگی لازم نیروهای ۱۱۰ برای انتقال خودروی واژگون شده به پارکینگ از طریق جرثقیل انجام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه علت تصادف به شواهد موجود بی احتیاطی و عدم توجه راننده به جاده به نظر می‌رسد، افزود: در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

وی در ادامه به برگزاری همایش دهیاران شهرستان ملایر با سازمان آتش نشانی ملایر به منظور جلوگیری و عدم به وجود آمدن خطر جانی و مالی در روستاها به علت قرار گرفتن در فصل گرما و خشک شدن علوفه‌ها و علف‌های هرز در روستاها، نشستی با حضور دهیاران شهرستان ملایر و کارشناسان سازمان اشاره کرد.

جوادی با بیان اینکه هدف از تشکیل این گردهمایی کاهش بروز خطر جانی و مالی و عدم بروز آتش و آموزش و پیشگیری بود، اظهار کرد: از دهیاران انتظار داریم برای جلوگیری از بروز خطر آتش سوزی همکاری لازم را با سازمان آتش نشانی داشته باشند تا کمتر از سال‌های قبل دچار صدمات شویم.

وی افزود: انتخاب یک نفر به عنوان ناظر که با سازمان آتش نشانی ارتباط داشته باشد و آدرس حریق را به آتش نشانان بدهد، هنگام رخ دادن آتش شخم زدن و جداسازی صورت پذیرد، ارائه آموزش لازم به کشاورزان و روستاییان در مواقع بروز آتش جمع آوری علوفه‌های خشک و خرمن در جاهای امن و خاموش کردن حریق‌های حاصله از گردشگری، از جمله مواردی است که دهیاران باید رعایت کرده و انجام دهند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس