سوارکاران برتر جنوب آذربایجان شرقی مشخص شدند


سوارکاران برتر جنوب آذربایجان شرقی مشخص شدند

مراغه - ایرنا - مسابقات سوارکاری جنوب آذربایجان شرقی به میزبانی عجب شیر با شناخت سوارکاران برتر رشته کورس پایان یافت.

به گزارش ایرنا، این مسابقات عصر پنجشنبه و به مدت یک روز و با شرکت ۳۰ سوارکار در میدان اسبدوانی عجب شیر در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.

در این مسابقات سوارکارانی از شهرهای مراغه، گوگان، بناب، آذرشهر، ایلخچی، ممقان، ملکان و عجب شیر با اسب‌های نژاد عرب، دوخون و ترکمن و نژاد کرد با هم به رقابت پرداختند.

در مسابقات بخش اسب های عرب، علی فیروزیان مالک اسب با سوارکاری ادریس با اسب «کاترینا» از عجب شیر و رامین درخشان مالک اسب با سوارکاری مجید کریمی با اسب «کاپلان» از گوگان به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش اسب های دوخون، یزدان امیدی مالک اسب با سوارکاری مجید کریمی با اسب «سرتاج» از گوگان و فرزاد فائقی مالک اسب با سوارکاری توحید گل افشان با اسب «فیوچرپرنس» از عجب شیر به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند.

در مسابقات اسب های ترکمن، مجید مختاری مالک اسب با سوارکاری ادریس با اسب «شیرجرگلان» از عجب شیر و قربان کامرانی مالک اسب با سوارکاری عارف کامرانی با اسب «دنیز» از عجب شیر مقام اول و دوم را کسب کردند.

در بخش مسابقات اسب های کرد، حسن شیرازی مالک اسب با سوارکاری حسن حمیدزاده با اسب «یوزپلنگ» از ممقان و صمد قائمی مالک اسب با سوارکاری امیر حسین قائمی با اسب «آرازخان» از عجب شیر به مقام اول و دوم دست یافتند.

در این مسابقات به نفرات برتر بخش‌های مختلف لوح تقدیر و جوایز نقی اهدا شد.

۳۰۷۷/‌۷۴۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج