احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War


احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War

کوری بلروگ اعلام کرد: قرار بود کریتوس از نسخه 2018 بازی کوری بلروگ God Of War حذف شود و احتمال حذف او از نسخه بعدی سری هنوز وجود دارد.

احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of Warبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته نسخه‌ای جدید از سری بسیار پرطرفدار و موفق God Of War وارد بازار شد. این عنوان هم مانند سایر نسخه‌های سری God Of War توانست فروش بالایی داشته باشد و با وجود انحصاری بودن برای کنسول PS4، به یکی از پرفروشترین عناوین سال تبدیل شود. اما به تازگی در کشور اسپانیا، رویدادی مخصوص بازی به نام Gamelab آغاز شده است و در آن کوری بلروگ که طراحی عنوان God Of War بر عهده او بوده است مصاحبه‌ای جدید درباره این بازی انجام داده و در آن اعلام کرده است که کریتوس قرار بود از بازی حذف شود.

طراح عنوان God Of War در مصاحبه خود گفت: در تصمیمات اولیه این بازی بسیاری از همکاران من گفتند که شخصیت کریتوس را از بازی حذف کنم و به فکر ساخت شخصیتی جدیدتر باشم چرا که این شخصیت دیگر محبوبیت اولیه خود را ندارد و گیمرها از این شخصیت خسته شدهاند. پس برای حفظ طرفداران این بازی باید شخصیت جدید وارد داستان شود.

احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War

اما کوری بلروگ به این نتیجه رسیده که می‌تواند شخصیت کریتوس با تغییرات بسیار زیادی در جنبه اخلاقی حفظ کند. این اتفاق هم افتاد و گیمرهایی که نسخه‌های قبلی این سری را بازی کرده بودند همان ابتدا دریافتند که این شخصیت بسیار تغییر کرده است. در داستان آخرین نسخه از سری God Of War، شخصیت کریتوس در حال جبران گذشته بسیار بد خود است. همین موضوع سبب شد تا بارلوگ بتواند تیم خود را برای حفظ کریتوس در بازی، راضی نگه دارد و دوباره از این شخصیت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشت

همچنین بلورگ گفت بسیاری از فراد حاضر در تیم سازنده آخرین نسخه از God Of War، مخالف حضور آترئوس در داستان بودند و اعتقاد داشتند حضور این شخصیت در بازی، داستان اصلی و مسیر بازی را تغییر خواهد داد و علاوع بر این پیدا کردن داستانی برای حضور آترئوس به صورت یکی از شخصیت‌های اصلی داستان نیز بسیار دشوار بود.

احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War

این سازنده در انتها نیز اعلام کرد هنوز می‌توان به ساخت نسخه‌ای از سری God Of War فکر کرد که درآن کریتوس وجود نداشته باشد. اما هنوز تصمیم قطعی درباره این شخصیت گرفته نشده است و باید منتظر اعلام رسمی سازنده این سری بود.

انتهای پیام/

احتمال حذف کریتوس از نسخه بعدی God Of War وجود دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد