بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی


بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی که به تازگی با انتشار یک ویدیو ادعا کرده که مدتی است که همسر قانونی و شرعی این بازیگر معروف می باشد و مهدی هاشمی نیز این موضوع را تایید کرد   مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بیوگرافی مهنوش صادقی نام : مهنوش نام خانوادگی : صادقی … نوشته بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی اولین بار در پورتال جامع ایران...

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی که به تازگی با انتشار یک ویدیو ادعا کرده که مدتی است که همسر قانونی و شرعی این بازیگر معروف می باشد و مهدی هاشمی نیز این موضوع را تایید کرد

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

بیوگرافی مهنوش صادقی

نام : مهنوش

نام خانوادگی : صادقی

متولد : ۱۳۲۵
شغل: بازیگر
وضعیت تاهل : متاهل

همسر : مهدی هاشمی

زندگینامه مهنوش صادقی

مهنوش صادقی متولد مرداد ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری می باشد، چند سالی است در سینما و تلویزیون بازی می کند.

خانواده

مهنوش خواهر بهنوش صادقی کارگردان تلویزیون می باشد و یک برادر هم دارد. او به صورت جدی در سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۷ ساله بود بازیگری را از مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان وابسته به صدا و سیما شروع کرد و دیپلم بازیگری هم گرفت.

از تئاتر تا سینما

او از سال ۶۸ تا سال ۱۳۷۲ خیلی جدی تئاتر کار می کرد تا اینکه با فیلم سینمایی جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین وارد قاب تلویزیون شد.

شروع سریال با مهدی هاشمی

مهنوش صادقی از سال ۱۳۷۶ سریال کوه های سفید به کارگردانی مهدی هاشمی وارد قاب تلویزیون شد و سال ۷۷ با سریال جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری دیده شد. بازی در ببخشید شما و نیلوفرانه در سال ۷۸ از دیگر همکاری های وی با مدیری می باشد.

حاشیه ها

صادقی مدتی بعلت برخی شایعات و حواشی در زندگی شخصی اش از سال ۱۳۸۰ تا ۸۹ دچار محدودیت بازی شد و حتی مدتی به خارج از کشور نیز رفت.

کم کاری و دردسرهای عظیم

مهنوش در فیلم تلویزیونی شعری که زندگی است به کارگردانی خواهرش سال ۸۷ بازی کرد و سال ۹۳ نیز در سریال مستانه به کارگردانی مهیار عبدالملکی به تلویزیون بازگشت. اما مشهورترین اثر او حضور در سریال دردسرهای عظیم سال ۹۴ می باشد.

ادامه فعالیت در تئاتر

خانم صادقی این روزها در کنار طراحی صحنه و لباس از بازیگران تئاتر است و فیلمنامه نویسی نیز می کند، باید دید او به دوران اوج فعالیت هنری خود برمی‌گردد یا نه؟

ازدواج با مهدی هاشمی

امروز خانم صادقی با انتشار ویدیویی اعلام کرد چند سالی است همسر رسمی مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان مشهور تلویزیون شده است. همسر اول آقای هاشمی گلاب آدینه است که از وی یک دختر بنام نورا و یک نوه نیز دارد.

حاشیه های ازدواج با مهدی هاشمی

مهنوش صادقی با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

واکنش دختر مهدی هاشمی

این ادعا اما خیلی زود در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

واکنش همسر اول مهدی هاشمی به خبر ازدواج

مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت‌ها از وی در مورد این ازدواج پرسیدند و گلاب آدینه، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»

واکنش مهدی هاشمی به خبر ازدواج دومش

مهدی هاشمی با انتشار یک ویدئو کوتاه درباره خبر ازدواجش با مهنوش صادقی گفت: چند وقت پیش خانم صادقی حقیقتی را در صفحه خود منتشر کردند که توسط عده‌ای تکذیب شد.

وی افزود: آنان که خبر ازدواج ما را تکذیب کردند مقصر نیستند، چون بی اطلاع بودند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه فضای مجازی فضای پرداختن به مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… است عنوان کرد: من تعجب می‌کنم که چرا انقدر این مسئله را بزرگ می‌کنید؟ این موضوع یک چیز کاملا شخصی است، لطفا تا این حد بزرگ و شلوغش نکنید.

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

مهنوش صادقی و همسرش مهدی هاشمی

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

تصاویر مهنوش صادقی و همسر دوم مهدی هاشمی

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

عکس مهنوش صادقی و همسر دوم مهدی هاشمی

زندگینامه مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در سال ۱۳۲۵ در لنگرود متولد شد. مهدی هاشمی با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزیون، سینما و تئاترمیباشد. او همسر اوا او گلاب آدینه بازیگر و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. او یک دختر به نام نورا دارد که او نیز بازیگر میباشد.

فیلم‌شناسی مهنوش صادقی

فیلم سینمایی «جاده عشق» به کارگردانی «رجب محمدین» (۱۳۷۲)
فیلم سینمایی «معجزه خنده» به کارگردانی «یدالله صمدی» (۱۳۷۵)
سریال تلویزیونی «کوه‌های سفید» به کارگردانی «مهدی هاشمی»
سریال تلویزیونی «جُنگ ۷۷» به کارگردانی «مهران مدیری»
سریال تلویزیونی «ببخشید شما» به کارگردانی «مهران مدیری»
سریال تلویزیونی «نیلوفرانه» به کارگردانی «مهران مدیری»
سریال تلویزیونی «محکومین» به کارگردانی «مسعود رشیدی»
سریال تلویزیونی «سایه‌ها» به کارگردانی «غلام‌رضا رمضانی»
سریال تلویزیونی «قصه‌های شهرک» به کارگردانی «بابک محمدی»
سریال تلویزیونی «وکیل محله» به کارگردانی «اسماعیل میهن‌دوست»
فیلم سینمایی «حکم» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» (۱۳۸۳)

فیلم تلویزیونی «شعری که زندگی است» به‌کارگردانی «بهنوش صادقی» (۱۳۸۷)
سریال تلویزیونی «مستانه» به کارگردانی «مهیار عبدالملکی» (۱۳۹۳)

سریال تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» (۱۳۹۴)

سریال تلویزیونی «دردسر‌های عظیم» به‌کارگردانی «برزو نیک نژاد»

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار