گلایه مالک تراکتورسازی از آذری: یک رنگ بودن بهتر است


محمدرضا زنوزی مالک تیم تراکتور می‌گوید مشکلاتی که برای سربازهای ذوب آهن به وجود آمده از طرف باشگاه تراکتور نبوده و قانونی است که برای تمام سربازها وجود دارد. نوشته گلایه مالک تراکتورسازی از آذری: یک رنگ بودن بهتر است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گلایه مالک تراکتورسازی از آذری: یک رنگ بودن بهتر است

تراکتورسازی دیگر بازیکن سرباز نمی گیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۸
گلایه مالک تراکتورسازی از آذری: یک رنگ بودن بهتر است

محمدرضا زنوزی مالک تیم تراکتور می‌گوید مشکلاتی که برای سربازهای ذوب آهن به وجود آمده از طرف باشگاه تراکتور نبوده و قانونی است که برای تمام سربازها وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتورسازی پس از حضور در لیگ برتر، به ارگان نظامی سپاه پاسداران واگذار شد تا مثل تیم های ملوان، فجرسپاسی، نیروی زمینی و… بتواند بازیکن سرباز بگیرد. اما اوج گیری تراکتور و همچنین هواداران پرتعداد این تیم سبب شد تا وضعیت این باشگاه تغییر کند و سربازها تمایل بیشتری به حضور در این تیم نسبت به دیگر تیم ها داشته باشند. در چنین شرایطی بازیکنان بزرگ و باکیفیت نظیر احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، فرشاد احمدزاده و… به تراکتور پیوستند و موفق شدند تی تی ها را به تیمی مدعی در فوتبال ایران تبدیل کنند.

اما با واگذاری باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی به عنوان بخش خصوصی، پرونده سربازها در تبریز بسته شد. البته ۴ سربازی که در این تیم حضور داشتند، همچنان در تراکتور ماندند و به مهره های اصلی تراکتور در طول فصل نیز بدل گشتند اما در پایان فصل و در شرایطی که تصور می شد پهلوان، مهدی پور و اسماعیلی فر به ذوب آهن بازخواهند گشت، اتفاقی جدید شرایط آن ها را تغییر داد.

خبر آمد که این بازیکنان به همراه شربتی باید آموزشی خود را در پادگان سپری کنند و به همین خاطر نمی توانند در فصل جدید برای ذوب آهن بازی کنند. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و هواداران اصفهانی، باشگاه تراکتور را مقصر این داستان می دانست اما زنوزی مالک تراکتور اعتقاد دیگری دارد.

زنوزی در این خصوص اعتقاد دارد: در دوره قبلی باشگاه تراکتور طبق قانون می توانست سرباز بگیرد و نهایت تلاشش را میکرد تا بستر خوبی را برای بازیکنان سرباز به وجود بیاورد و سبب شود تا آن ها از حضور در تبریز احساس خرسندی کنند؛ هم دوران سربازی خود را پشت سر بگذارند و هم به فوتبال ایران خدمات ارائه کنند و بازی برد- برد به وجود بیاید.

او می گوید:

در این داستان (بازیکنان سرباز ذوب آهن) باشگاه تراکتور هیچ تقصیری ندارد. ما آمادگی جذب هر بازیکنی را داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد، دیگر هم نمی خواهیم بازیکن سرباز بگیریم و با سهمیه خود، مشکلات تیم را برطرف خواهیم کرد. این مشکلی که برای بازیکنان سرباز به وجود آمده، به خاطر قوانین نظامی است که برای دیگر سربازهای کشور نیز وجود دارد.

مالک تراکتورسازی همچنین اضافه می کند:

در این مدت هجمه های زیادی برای باشگاه تراکتور به وجود آمد آن هم در شرایطی که مقصر ما نبودیم، به همین خاطر هم ما عطای این کار را به لقایش می بخشیم و دیگر قصد گرفتن بازیکن سرباز نداریم .ضمن اینکه که با تمام احترامی که به همه مدیران دارم ولی مدیر ذوب اهن در خفا و خلوت به یک شکل حرف می زند و در رسانه جور دیگری، به شخصه فکر می کنم یک رنگ بودن بهتر باشد.

حالا با این صحبت ها به نظر می رسد پرونده حضور سه بازیکن ذوب آهن برای نیم فصل اول در تراکتور بسته شده و زنوزی می‌خواهد با ۶ سهمیه لیگ برتری و ۴ بازیکن خارجی اش، وعده تیمی کهکشانی را محقق کند و تی تی ها را به قهرمانی امیدوار سازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید