اثبات ظرفیت چهارمحال و بختیاری برای میزبانی فوتبالیست


اثبات ظرفیت چهارمحال و بختیاری برای میزبانی فوتبالیست

شهرکرد- ایرنا- تابستان امسال یکی از تابستان های ورزشی برای چهارمحال و بختیاری در چند سال گذشته است که این استان میزبان مسابقات و اردوهای ورزشی است.

تابستان امسال اردوی آمادگی دو تیم رده هفتمی و هشتمی سایپا و فولاد خوزستان به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد و این دو اردو به عنوان اردوهای نخست این دو تیم برای حضور در لیگ برتر دوره نوزدهم است.

برای تیم های ورزشی همیشه اردوهای نخست، از مهمترین جایگاه در نزد مربیان برخوردار است چرا که در این اردوها بازیکنان به بدنسازی، تمرینات هوازی و در نهایت تمرینات تاکتیکی می پردازند.

اردوی تیم فولاد خوزستان در تابستان امسال در شهرکرد زیر نظر جواد نکونام در حالی برگزار شد که بازیکنان جدید این تیم نیز به شهرکرد آمدند و این تیم نشان داد که برای اردوی نخست خود برنامه ریزی کاملی داشته است.

از سوی دیگر اردوی تیم سایپا نیز به میزبانی شهرستان بروجن در حالی برگزار شد که تیم سایپا بازیکنان اثرگذار فصل خود را از دست داده است و اتکای خود به جوانان و امیدهای این تیم است.

تیم فوتبال لیگ برتری سایپا در ادامه اردوی تدارکاتی خود در شهرستان بروجن نیز یک دیدار دوستانه با منتخب شهرستان بروجن داشت که موفق شد با نتیجه ۶ برصفر، تیم منتخب بروجن را شکست دهد.

شاگردان ابراهیم صادقی در اردوی بروجن به سختی تمرین می کنند و بازیکنان مهم از جمله مهدی ترابی و علی دشتی را دیگر در اختیار ندارند و از سوی دیگر اکبر منادی دروازه بان این تیم نیز از سایپا جدا شده است.

تیم فوتبال سایپای تهران برای حضور قدرتمند در جام نوزدهم لیگ برتر، اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری بر پا کرده است.

سایپا دومین تیم لیگ برتری است که پیش از آغاز فصل نوزدهم جام باشگاه های برتر کشور، اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ابراهیم صادقی برپا کرد و این اردو به عنوان اردوی نخست امسال سایپا مطرح است.

بازیکنان تیم سایپا پس از جدایی علی دایی، اردوی آمادگی خود در چهارمحال و بختیاری را زیر نظر ابراهیم صادقی در این استان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پیگیری می‌کنند.

پیش از این نیز در سال های گذشته تیم‌های فوتبال برق شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان نوین، تربیت یزد، پاس تهران و ماشین سازی تبریز، آلومنییوم اراک برخی تیم‌های دیگر حضور جدی تری برای برپایی اردوی آمادگی تیم خود در چهارمحال وبختیاری داشته اند.

نخستین اردو آماده‌سازی تیم فوتبال سایپا قبل از شروع جام نوزدهم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که نارنجی پوشان دو اردوی آماده سازی را در دستور کار خود داده اند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به دلیل تنوع آب و هوایی و ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا بهترین نقطه برای برگزاری اردوهای هوازی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هشتم مرداد با شرکت ۱۶ تیم شروع خواهد شد.

با توجه به ممنوعیت برپای اردوهای تیم های لیگ برتری در خارج از کشور این فرصت برای چهارمحال و بختیاری فراهم است که میزبان اردوهای تیم های لیگ برتری باشد و بتواند یکی از اردوگاه های ورزشی ایران مطرح شود.

یکی از مهمترین ویژگی های اردوهای فوتبالیست ها در چهارمحال و بختیاری، تمرینات سخت ورزشکاران است که علاوه بر بدنسازی قدرتی بر روی تاکتیک تیمی در زمین بازی نیز کار می شود.

حالا وقت آن رسیده است که چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از پایگاه های برپای اردوهای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شود چرا که بیشتر این اردوها در بروجرد لرستان و اردبیل نیز برگزار شده بود و چهارمحال و بختیاری می تواند سومین استان برای میزبانی ملی پوشان ایران باشد.

۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...