2 معلم البرزی موفق به کسب رتبه کشوری شدند


2 معلم البرزی  موفق به کسب رتبه کشوری شدند

کرج – ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 2 معلم این استان در جشنواره تجربیات برتر مدارس  در سال تحصیلی 98-97 موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

سالار قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ماندانا شالبافان دبیر زبان انگلیسی دبیرستان قلم چی و مهناز نوری دبیر مطالعات اجتماعی دبیرستان دکتر اسپرورین البرز موفق شدند در این جشنواره به برتر دست یابند.

وی تصریح کرد: معلمان البرزی دراین جشنواره با ۲ طرح با عنوان استفاده از ارزشیابی خلاقانه جهت تقویت مهارت شنیداری دانش آموزان و تفکر خلاقانه شرکت کردند و برای استان افتخار آفریدند.

قاسمی بیان داشت: این جشنواره در ۲ محور تجارب سنجش و ارزشیابی و ابتکارات فردی و حرفه ای معلمان در مدارس برگزار شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره با هدف توسعه و تعمیق دانش و توانمندی عمومی در زمینه ارزشیابی، تغییر نگرش دانش آموزان و معلمان اجرایی شده است.

قاسمی از ارتقاء سطح عملکرد معلمان در بکارگیری شیوه های صحیح ارزشیابی، شناسایی و کاربست شیوه ها و الگوهای موفق، ایجاد انعطاف و تنوع در شیوه های ارزشیابی و فراهم کردن زمینه لازم برای تبادل تجربیات کارکنان آموزشی را از دیگر اهداف جشنواره کشوری تجربیات برتر مدارس ذکر کرد.

وی افزود: در آیین اختتامیه این جشنواره که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، از معلمان البرزی با اهدا لوح تجلیل شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان البرز در طول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در جشنواره ها، المپیادهای علمی کشوری و جهانی و مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و نانو با کسب رتبه های برتر درخشیدند.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!