خرید و فروش خودرو در 1 روز، با طرح کلید به کلید همراه مکانیک


خرید و فروش خودرو در 1 روز، با طرح کلید به کلید همراه مکانیک

نوسانات بازار خودرو کشور به حدی است که قیمت‌ها در عرض چند روز به شدت افزایش و یا کاهش می‌یابد. به عنوان مثال قیمت پژو 206 تیپ 5 که خوش‌فروش‌ترین خودرو موجود در بازار است با افت قیمت 17 میلیون تومانی روبرو شد. در این شرایط سوالی که به ذهن افراد می‌رسد این است که از کجا معلوم اگر امروز خودرویی را خریداری کنیم فردا همان خودرو با قیمتی پایین‌تر به...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همراه مکانیک، پاسخ کارشناسان خودرو به این سوال این است که در صورتی که فاصله زمانی بین خرید و فروش خودرو به حداقل برسد، ریسک نوسانات خرید و فروش خودرو کاهش می‌یابد. این خدمات که در کشورهای پیشرفته جهان بسیار رواج یافته است چند سالیست که داخل کشور نیز رواج یافته است. اما چطور می‌توان در یک زمان اندک و یا به طور همزمان خرید و فروش خودرو را انجام داد؟

خرید و فروش همزمان خودرو تنها راه گریز از نوسانات بازار خودرو

در شرایط عادی، فاصله بین فروش خودرو تا خرید خودرو جدید ممکن است چندین روز طول بکشد. از قیمت‌گذاری، آگهی کردن، یافتن مشتری و فروش خودرو گرفته تا جستجو برای یافتن خودرو مناسب، بازدید و اطمینان از سلامت خودرو فاصله زمانی به نسبت زیادی وجود دارد. حال در شرایط فعلی که قیمت‌ها به شدت در حال نوسان است، طولانی شدن فاصله بین خرید و فروش خودرو به ضرر خریدار و فروشنده تمام می‌شود؛ چون در این زمان ممکن است قیمت خودرو افزایش و یا کاهش یافته و فرد حتی قادر به خرید خودرو سابق نیز نباشد.

روشی که در کشورهای پیشرفته جهان برای رفاه حال مشتریان و کم کردن فاصله بین خرید و فروش خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، طرح‌های خرید و فروش همزمان خودرو است. این روش‌ها که چند سالیست توسط شرکت‌هایی همچون همراه مکانیک در داخل کشور ارائه می‌شود، تمامی فرایند خرید و فروش خودرو توسط مشاوران خبره و طبق نظر مشتری انجام می‌شود.

طرح کلید به کلید همراه مکانیک: خرید و فروش همزمان خودرو

شرکت همراه مکانیک که به صورت تخصصی و با بهره‌گیری از تیم مشاوران و کارشناسان خود در حوزه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کند و سابقه خرید، فروش و کارشناسی بیش از ۵۰ هزار خودرو را داراست؛ در جدیدترین طرح خود و برای کاهش ریسک خرید و فروش خودرو در شرایط نوسان قیمت بازار اقدام به راه اندازی طرح "کلید به کلید همراه مکانیک" کرده است. در این طرح و با کمک تیم مشاوران و کارشناسان فروش همراه مکانیک، قادر خواهید بود فرایند خرید و فروش خودرو را به صورت همزمان انجام داده و بلافاصله پس از فروش خودرو، خودرو مدنظرتان را خریداری کنید.

خرید و فروش خودرو در 1 روز، با طرح کلید به کلید همراه مکانیک

روش خرید و فروش خودرو در طرح کلید به کلید همراه مکانیک در دو سطح فروش و خرید خودرو انجام می‌شود. در گام اول و برای اقدام به فروش خودرو:

· به سایت همراه مکانیک به نشانی /hamrah-mechanic.com/car-sell وارد می‌شوید.

· بعد از ثبت سفارش، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.

· خودرو کارشناسی می‌شود و قیمت‌گذاری دقیق خودرو بر اساس بررسی‌های بدنه، فنی و آپشن‌ها صورت می‌گیرد.

· آگهی فروش خودرو در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود.

· کارشناسان فروش حرفه‌ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.

· کارشناسان همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می‌دهند.

فرایند طی شده در گام دوم که برای خرید خودرو صورت می‌گیرد به این صورت است که:

۱. فرد تمامی ویژگی‌های خودرو مدنظر خود شامل کارکرد، رنگ، حدود قیمتی و … را به مشاوران خرید مربوطه می‌سپارد.

۲. مشاوران همراه مکانیک تمامی مراحل خرید خودرو شامل پیدا کردن خودرو، مذاکره با فروشندگان، چک کردن سلامت فنی، بدنه و … را طی کرده و تنها در صورت یافتن خودرویی که با شرایط مدنظر فرد مطابقت داشته باشد برای هماهنگی بازدید از خودرو با وی تماس می‌گیرد.

۳. بعد از تست رانندگی و در صورت رضایت فرد، عقد قولنامه و سایر مراحل حقوقی انتقال سند با کمک مشاوران حقوقی همراه مکانیک طی شده و به این ترتیب خریدار به راحتی و با اطمینان کامل اقدام به خرید خودرو می‌کند.

به این ترتیب با استفاده از طرح کلید به کلید همراه مکانیک خرید و فروش خودرو را به صورت همزمان و با اطمینان کامل به انجام رسانید.

برای ثبت فروش آسان و خرید مطمئن خودرو از بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده کلیک کنید.

خرید و فروش خودرو در 1 روز، با طرح کلید به کلید همراه مکانیک

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان