کلاس مربیگری درجه سه والیبال در گنبد آغاز شد


کلاس مربیگری درجه سه والیبال در گنبد آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات والیبال گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: کلاس مربیگری درجه سه این رشته ویژه مردان با حضور 25 نفر از علاقه مندان در این شهرستان آغاز شد.

جمال بیرامی ایگدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از گنبد و تعداد کمی از دیگر شهرستان های استان هستند که تا ۱۳ تیر آموزش های لازم را برای دریافت مدرک مربیگری درجه سه فرا می گیرند.

وی افزود: عظیم جزیده و طاهر قره داشلی مربیان برجسته کشوری بومی گنبد مسئولیت آموزش در این دوره را برعهده دارند.

وی گفت: همچنین این شهرستان امروز میزبان آزمون عملی انتخابی تیم والیبال ساحلی نونهالان پسر استان گلستان برای شرکت در رقابت های کشوری است.

رئیس هیات والیبال گنبدکاووس ادامه داد: ۱۶ نفر از سراسر استان در این آزمون عملی شرکت می کنند که چهار نفر در قالب ۲ تیم برای حضور در رقابت های کشوری به میزبانی قزوین انتخاب می شوند.

بیرامی اظهار داشت: نفرات حاضر در این آزمون از میان نفرات برگزیده رقابت های والیبال ساحلی نونهالان پسر استان که هفته گذشته به میزبانی بندر ترکمن برگزار شده بود انتخاب شدند.

وی گفت: دور نهایی چهارمین المپیاد والیبال نونهالان پسر استان گلستان نیز با حضور چهار تیم گنبد، گرگان، علی آباد و بندرترکمن به میزبانی این شهرستان فردا برگزار می شود.

وی افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها روزهای گذشته با حضور هشت تیم از شرق گلستان به میزبانی کلاله و هشت تیم از غرب استان به میزبانی بندرترکمن برگزار شد و چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش ایرنا رشته والیبال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس علاقه مندان بسیاری به ویژه در میان ترکمن ها دارد و از این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی به تیم ملی راه یافتند که هم اینک فرهاد قائمی از مشهورترین آنان است.

۳۰۴۲/‌۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط