دیر رسیدن آمبولانس در تصادف مسیر یزد به تفت، صحت ندارد


دیر رسیدن آمبولانس در تصادف مسیر یزد به تفت، صحت ندارد

یزد- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد، خبر برخی خبرگزاری ها و شبکه های مجازی مبنی بر دیر رسیدن آمبولانس به علت ترافیک و باز نکردن مسیر آمبولانس توسط خودروهای عبوری و همچنین در کما بودن مادر کودک فوت شده را تکذیب کرد.

سیدحسین طباطبایی روز یکشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۲۱ شنبه شب، تصادف خودروی سواری پژو پارس با عابر پیاده در محور تفت به یزد، روبروی ورودی روستای چم به مرکز پیام اورژانس گزارش شد که پس از دریافت خبر بلافاصله ۱ کد امدادی آمبولانس از مرکز اورژانس تفت به محل حادثه اعزام شد.
به گفته وی متاسفانه در این حادثه، خودروی سواری با مادر و دختر خردسالی که قصد عبور از عرض جاده را داشتند برخورد کرد که به علت شدت جراحات وارده و علیرغم انجام اقدامات پیشرفته حفظ حیات توسط نیروهای اورژانس در طی مسیر؛ فوت کودک در اورژانس بیمارستان تایید می شود و مادر کودک نیز به علت ضربه به سر و گردن جهت انجام اقدامات نروسرجری به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل می شود.
طباطبایی با تکذیب خبر مندرج در برخی از خبرگزاری ها و شبکه های مجازی مبنی بر "دیر رسیدن آمبولانس به علت ترافیک و باز نکردن مسیر آمبولانس توسط خودروهای عبوری و در کما بودن مادر کودک فوت شده" اعلام کرد: زمان رسیدن کد امدادی آمبولانس به محل حادثه از زمان اعلام ۵ دقیقه بوده و مادر کودک نیز ضریب هوشی مناسب دارد و اکنون در بخش ارتوپدی بیمارستان بستری است.
وی با ابراز تاسف از رخداد چنین حوادثی، علاوه بر توصیه به رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جاده هنگام رانندگی در شب، اعلام کرد عبور از عرض جاده در محورهای برون شهری بویژه در تاریکی شب، مستلزم دقت بیشتر از سوی عابرین مخصوصاً افراد با پوشش لباسهای رنگ تیره است.

تفت در ۲۰ کیلیومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی