کسب رتبه نخست جمع آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج


کسب رتبه نخست جمع آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج

کمیته امداد منطقه یک یاسوج با رشد 174 درصدی نسبت به سال گذشته رتبه نخست جمع‌آوری زکات فطریه را در بین ادارات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» امروز ( ۹ تیر ) در جمع امدادگران این اداره با بیان اینکه با تلاش به هر چیزی که بخواهیم دست پیدا می‌ کنیم، گفت: زکات به‌ عنوان یک واجب الهی نقش مهمی در از بین بردن فقر و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) منطقه یک یاسوج ادامه داد: با تلاش امدادگران منطقه یک یاسوج به‌ خصوص حوزه زکات مشارکت‌ های مردمی و با برنامه‌ ریزی‌ های انجام‌ شده این اداره با همکاری دهیاران، مؤدیان زکات و رابطین و فعالیت روحانی مسئول زکات، اداره منطقه یک یاسوج رتبه نخست جمع‌ آوری زکات را در بین ۱۷ اداره کمیته امداد در استان کسب کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل دست‌اندرکار اجرایی ستاد زکات در استان و شهرستان، گفت: در سال جاری ۱۲ پایگاه ثابت و سیار در امر جمع‌ آوری زکات در کمیته امداد منطقه یک یاسوج فعالیت داشتند که در مجموع ۳۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان زکات فطریه جمع‌ آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

حیدری به رشد ۱۷۴درصدی جمع‌ آوری زکات فطریه در کمیته امداد منطقه یک یاسوج نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امید است با افزایش کمک‌ های مردمی و مشارکت آن‌ها در طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد، بتوانیم در رفع مشکلات و نیازمندی‌های اساسی محرومان گام‌های مؤثرتری برداریم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا