معتمدان مردم در ایجاد امنیت همکاری کنند


معتمدان مردم در ایجاد امنیت همکاری کنند

بوشهر - ایرنا - رئیس دادگستری دیر استان بوشهر گفت: ریش سفیدان، معتمدان مردم و متنفذان و سران طوایف در مسائل اجتماعی و قضایی برای ایجاد امنیت با مجموعه قضایی شهرستان همکاری کنند.

عیسی نوشاد روز یکشنبه در جمع کارکنان دادگستری شهرستان دیر افزود: کاهش اطاله دادرسی، زمان رسیدگی و تعیین وقت‌های سریع، تکلیف پرونده‌های قدیمی و اهتمام جدی به رعایت حقوق شهروندی و حفظ منزلت و شأن مراجعان و تکریم مردم از اقدامات اساسی دادگستری شهرستان است.
وی اضافه کرد: توجه و حساسیت ویژه به منابع طبیعی و اموال عمومی با تشکیل مستمر شورای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه جدی با زمین خواری، مبارزه جدی با قاچاق کالای ممنوعه بویژه مشروبات الکلی از دیگر اقدامات دادگستری این شهرستان است.
رئیس دادگستری شهرستان دیر با بیان اینکه امنیت در این شهرستان مطلوب است، افزود: امنیت مهمتریت آرزوهای بشری بوده و این شهرستان در استان بوشهر به لحاظ جایگاه در رتبه دوم قرار دارد که این امر هم با کمک تمامی مسؤولان انتظامی، اطلاعاتی و قضائی حاصل شده است و اکنون موضوع امنیتی خاصی در شهرستان نداریم.
رئیس دادگستری دیر اضافه کرد: از ریش سفیدان؛ متنفذین و سران طوایف در خواست می‌کنم در مسائل اجتماعی و قضائی و برای ایجاد امنیت و کاهش پرونده‌های ورودی با مجموعه قضائی شهرستان همکاری کنند.
وی ضمن تقدیر از همکاری امام جمعه و فرماندار شهرستان گفت: امنیت در شهرستان مرهون تلاش همه مسئولان و همکاری مردم است.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید