امام جمعه دزفول: حادثه هفتم تیر نقش مهمی در استمرار نهضت اسلامی داشت


امام جمعه دزفول: حادثه هفتم تیر نقش مهمی در استمرار نهضت اسلامی داشت

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به بمبگذاری هفتم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: این حادثه در پیروزی انقلاب و استمرار نهضت اسلامی نقش مهمی داشت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی روز یکشنبه در جریان دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام دانش از شهدای حادثه هفتم تیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران او گفت: شهید دانش از شهدای هفتم تیر از مفاخر و علمای شهرستان دزفول بود.

امام جمعه دزفول خون پاک شهدا را موجب ضمانت و استمرار انقلاب دانست و افزود: ایران اسلامی ۴۰ سال گذشته را با عزت و سرافرازی به برکت خون شهدا پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و استکبار جهانی تأکید دارند، گفت: استقامت ملت بزرگ ایران به دشمن اجازه عملی کردن نقشه‌های خود و رسیدن به اهداف شوم آنها را نداده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تداوم راه نورانی شهدا افزود: جوانان جذب شهید دانش شده بودند زیرا با سخنرانی‌های شیوای خود آنان را با معارف اهل بیت (ع) آشنا می‌کرد.

وی نقش آیت الله قاضی دزفولی در تدارم حرکت انقلاب اسلامی در دزفول را یادآور شد و اظهار داشت: جوانان پروانه‌وار گرد شمع وجود آیت الله قاضی می‌چرخیدند.

محمد کاظم دانش از فرزندان دزفول و نماینده دور اول مجلس از حوزه انتخابیه شوش و اندیمشک بود که در حادثه تروریستی بمبگذاری هفتم تیرماه ۱۳۶٠ در دفتر حزب جمهوری اسلامی به همراه شهید بهشتی به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط