دبیر شورای راهبردی شهر دانشی جزیره کیش منصوب شد


دبیر شورای راهبردی شهر دانشی جزیره کیش منصوب شد

کیش - ایرنا- داریوش سلیمی در حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان عضو و دبیر شورای راهبردی شهر دانشی جزیره کیش منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم دکتر مظفری خطاب به داریوش سلیمی آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با استفاده از پشتوانه علمی، تجربی و سوابق موثر خود و با همکاری و هم فکری سایر دست اندرکاران، در انجام این مهم موفق باشید.

، داریوش سلیمی مدیر عامل موسسه آموزشی علوم وفنون جزیره کیش را نیز بر عهده دارد.

تبدیل کیش به شهر دانش به عنوان یکی محورهای توسعه مورد توجه این منطقه آزاد قرار دارد و در این راستا خرداد ماه گذشته راهکارهای بهره گیری از ظرفیت‌های جزیره کیش و تواتمندیهای علمی دانشگاه تهران برای تبدیل این جزیره به الگو شهر دانش و مرکز بین المللی گردشگری علمی در نشستی با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و رئیس دانشگاه تهران بررسی شد.

در این نشست که با حضور دکتر نیلی رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر مظفری مدیر عامل منطقه آزاد کیش از آمادگی کامل این منطقه برای همکاریهای علمی و بهره گیری از توانمندیهای علمی و فنی دانشگاه‌های کشور برای توسعه علمی جزیره کیش و تبدیل یافته‌های علمی به ثروت ملی خبر داد.

همچنین طرح اکوسیستم آموزشی فناوری نوین و برند سازی، در کیش از برنامه‌های که در اجرای این طرح در دستور کار مدیریت این منطقه قرار گرفته است.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید