یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد هیولای لخ نس وجود دارد!

بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده، دانشمندان شواهد جدیدی برای اثبات هیولای لخ نس به دست آورده‌اند. در این مقاله به بررسی آخرین نظرات و یافته‌های محققان درباره نسی (هیولای لخ نس) خواهیم پرداخت. اینطور که پیداست، همه ما داستان‌هایی درباره هیولاهای عجیب دریایی همانند هیولای دریاچه لخ نس (Loch Ness) یا همان نسی شنیده‌ایم؛ یک... نوشته یافته‌های جدید...

اینطور که پیداست، همه ما داستان‌هایی درباره هیولاهای عجیب دریایی همانند هیولای دریاچه لخ نس (Loch Ness) یا همان نسی شنیده‌ایم؛ یک دریاچه در اسکاتلند که به عنوان یکی از معروف‌ترین دریاچه‌ها در طول تاریخ شناخته می‌شود. به تازگی دانشمندان نیوزیلندی گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌دهد توانسته‌اند نشانه‌هایی از وجود هیولای لخ نس به دست آورند و امکان دارد که این موضوع توسط مطالعات اخیر دانشمندان، اثبات شود.

بر اساس اطلاعات موجود، این دریاچه همواره پوشیده از مه و ابر بوده و از روش‌های زیادی همانند رادار برای اسکن دریاچه و مشاهده جاندارانی که در آن زندگی می‌کنند، استفاده می‌شود، اما تاکنون هیچ نشانه‌ای به غیر از تصویر گرفته شده در سال 1934 میلادی برای اثبات موجودیت نسی در دسترس قرار ندارد.

یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه Otago نیوزیلند در سال 2017 میلادی به بررسی دریاچه لخ نس پرداختند و شواهد بالقوه‌ای از وجود هیولای مشهور پیدا کرده‌اند که شگفت‌انگیز است. ظاهرا آن‌ها اظهار داشته‌اند که هیولا ممکن است وجود داشته باشد، اما لخ نس تنها دریاچه‌ای نیست که در حال حاضر مدنظر قرار دارد. بر اساس شواهد موجود تاریخی، دریاچه‌های Oich و Lochi بعد از جابه‌جایی صفحات تکتونیکی در اسکاتلند از فورت ویلیام تا گریت گلن شکل گرفتند و توسط سیلاب‌ها مملو از آب شدند و نوری که بر روی آن می‌تابد، باعث می‌شود که افراد مختلف بتوانند هر چیزی را که بخواهند، مشاهده کنند.

Neil Gemmell، ریاست تیم تحقیقاتی دانشگاه نیوزیلند اظهار داشته است که آن‌ها موفق شدند نمونه‌های DNA تمام جاندارانی که در دریاچه لخ نس زندگی می‌کنند را تهیه کنند و در حالی که یافته‌های خود را به صورت رسمی منتشر نکرده‌اند، بیان کرد:

ما هر کدام از فرضیه‌های وجود هیولای لخ نس را مورد بررسی قرار دادیم و می‌توانیم بگوییم که سه مورد از آن‌ها غلط بوده و یکی از آن‌ها می‌تواند صحیح باشد.

بنابراین تکلیف شایعاتی که منتشر می‌شود، چیست؟

یکی از شایعات معتبری که منتشرشده است، نشان می‌دهد هیولای لخ نس همان ماهیان بزرگ یا خاویاری هستند که در سال‌های گذشته درون دریاچه رها شده‌اند و در نهایت، گروهی از انواع ماهی‌ها توانسته‌اند در این مکان به زندگی خود ادامه دهند.

یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد هیولای لخ نس وجود دارد!

یکی دیگر از شایعات منتشرشده نشان می‌دهد نسی یک موجود نزدیک به سوسمارسانان بوده که توانسته خود را از دوره منقرض شدن دایناسورها حفظ کند و زنده بماند.

یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد هیولای لخ نس وجود دارد!

Jeremy Wade، یکی از فعالان معروف در زمینه هیولاهای دریاچه موفق شد نشانه‌هایی مبنی بر وجود هیولای نسی پیدا کند، اما به مواردی هم دست یافت که وجود هرگونه هیولا را در دریاچه نفی می‌کرد. برخی تصاویر شناخته‌شده‌ای که به نسی ربط داده شده‌اند، در حقیقت قایق‌هایی بودند که واژگون در آب قرار داشتند. Jeremy Wade در تحقیقاتش به گرینلند هم سفر کرد تا کوسه گرینلند را شکار کند؛ گونه‌ای که به راحتی با هیولای لخ نس اشتباه گرفته می‌شود.

کوسه گرینلند ممکن است با نسی اشتباه گرفته شود، زیرا یک کوسه معمولی نیست؛ این کوسه سیاه بوده و بال کوچکی در پشت دارد. شکار کوسه گرینلند در نقاط عمیق و در تاریکی امکان‌پذیر است؛ آن‌ها به غذا رحم نخواهند کرد؛ بد نیست بدانید که قطعه‌هایی از بدن اسب و خرس‌های قطبی در شکم برخی کوسه‌ها یافت می‌شود، حتی توانسته‌اند یک گوزن شمالی را به طور کامل مصرف کنند.

یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد هیولای لخ نس وجود دارد!

حقیقت این است که ما تاکنون نتوانسته‌ایم نتیجه‌گیری دقیقی داشته باشیم. محققان چهار نظریه را مدنظر دارند، اما سه مورد از نظریه‌ها غیرقابل قبول هستند و یک مورد هم می‌تواند صحیح باشد. پژوهشگران قصد دارند نتایج تحقیقاتشان را در ماه سپتامبر منتشر کنند و ما پس از آن می‌توانیم درباره واقعی بودن هیولای لخ نس، نتیجه‌گیری کنیم. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این هیولا وجود دارد یا صرفا آن را به تخیل جمعی از مردم ربط می‌دهید؟

شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر