تست رانندگی رنو داستر 2018 | فیلم


بخش جلوی خودرو تغییرات محسوسی نکرده است و بیشتر از یک طرح کاملا جدید به یک به‌روزرسانی از نسخه قدیمی شباهت دارد. داچیا از چراغ‌های جلوی عریض‌تری استفاده کرده است و از یک ورقه نقره‌ای که بیشتر به بول‌بار (سپر محافظ که در برخورد کاربرد دارد) است و از جنس نوعی پلاستیک خاص ضدخش ساخته شده، استفاده کرده است. شیشه جلوی خودرو به اندازه 10 سانتی‌متر به...

بخش جلوی خودرو تغییرات محسوسی نکرده است و بیشتر از یک طرح کاملا جدید به یک به‌روزرسانی از نسخه قدیمی شباهت دارد. داچیا از چراغ‌های جلوی عریض‌تری استفاده کرده است و از یک ورقه نقره‌ای که بیشتر به بول‌بار (سپر محافظ که در برخورد کاربرد دارد) است و از جنس نوعی پلاستیک خاص ضدخش ساخته شده، استفاده کرده است.

شیشه جلوی خودرو به اندازه ۱۰ سانتی‌متر به سمت مقابل حرکت کرده است تا فضای داخلی گسترش پیدا کند. سایر تغییرات شامل ضربه‌گیر‌های مشکی خمیده، میله‌های آلومینیومی سقف و چرخ‌های تازه ۱۷ اینچی آلیاژی می‌شود. مهندسین داچیا خط میانی (Beltline) خودرو را ارتقاء داده و کمی بالاتر آورده‌اند.

تست رانندگی رنو داستر 2018 | فیلم

داستر | تگ

داچیا تصاویر کابین خودرو را منتشر نکرده است، اما ادعا کرده که بیشتر تغییر و تحول نسل دوم داستر در این قسمت صورت گرفته است. دیوید دوراند، فضای بیرونی خودرو را دستخوش تکامل استراتژیک می‌داند، اما انقلاب و تحول اصلی را در کابین خودرو توصیف کرده است. فضای داخلی داستر ۲۰۱۸،‌ سه‌شنبه ۲۱ شهریور در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی می‌شود، جایی که داچیا مشخصات فنی شاسی‌بلند خود را هم ارائه خواهد داد.

(۲۶۵)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی