دانلود فول ریس گرندپری موتوجی پی هلند 2019


موتوجی پی ایران – ماوریک وینالس، موتورسوار یاماها جلوتر از رقبا، از خط پایان مسابقه موتوجی پی آسن گذشت و اولین پیروزی یاماها را در فصل 2019 کسب کرد. مارک مارکز و فابیو کوارتارارو دیگر موتورسوارانی بودند که بر روی رده های دوم و سوم سکوی هلند قرار گرفتند. ولنتینو روسی نیز به روند نه چندان خوبش ادامه داد و با تصادف در اواسط مسابقه، نتوانست امتیازی...

موتوجی پی ایرانماوریک وینالس، موتورسوار یاماها جلوتر از رقبا، از خط پایان مسابقه موتوجی پی آسن گذشت و اولین پیروزی یاماها را در فصل 2019 کسب کرد. مارک مارکز و فابیو کوارتارارو دیگر موتورسوارانی بودند که بر روی رده های دوم و سوم سکوی هلند قرار گرفتند. ولنتینو روسی نیز به روند نه چندان خوبش ادامه داد و با تصادف در اواسط مسابقه، نتوانست امتیازی را از این گرندپری کسب کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

* نکته ۱ : اگر در پرداخت شما مشکلی به وجود آمد با استفاده از فرم تماس با ما در سایت با ما ارتباط برقرار کنید و آی دی تلگرام خود را ارسال کنید تا لینک دانلود برایتان ارسال شود .

* نکته ۲ : دقت کنید که اطلاعات پرداخت را درست وارد کنید اگر در پرداخت شما مشکلی به وجود آمد بر طبق آن بررسی خواهد شد .

* نکته ۳ : برای اجرای نسخه کم حجم از برنامه pot player روی ویندوز استفاده کنید. در صورت مشاهده این فیلم با تلفن همراه نیز از برنامه mx player استفاده نمایید.

..:: لینک مستقیم ::.. گزارش انگلیسی موتوجی پی

حجم 1 گیگابایت | مدت زمان 100 دقیقه | کیفیت SD

آرشیو فصل های گذشته موتوجی پی

دانلود پکیج فول ریس موتوجی پی 2018

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟