تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید


تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید

هیجان و تفریح در اصفهان را فراموش نکنید، بی جهت نیست که اصفهان را نصف جهان می‌گویند. در این شهر آنقدر آثار تاریخی وجود دارد که هرچقدر پیش بروید تمام نمی‌شود؛ اما این نباید باعث شود که تجربه‌های هیجان انگیز تفریح در اصفهان را از دست بدهید. گشت و گذار در میدان نقش جهان یا قدم زدن روی پل زاینده رود در سفرنامه‌ی اصفهان هر مسافری وجود دارد؛ اما اگر...

هیجان و تفریح در اصفهان را فراموش نکنید، بی جهت نیست که اصفهان را نصف جهان می‌گویند. در این شهر آنقدر آثار تاریخی وجود دارد که هرچقدر پیش بروید تمام نمی‌شود؛ اما این نباید باعث شود که تجربه‌های هیجان انگیز تفریح در اصفهان را از دست بدهید. گشت و گذار در میدان نقش جهان یا قدم زدن روی پل زاینده رود در سفرنامه‌ی اصفهان هر مسافری وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید روز‌های مهیج و خاص تری را در خاطراتان ثبت کنید، سری به مراکز تفریحی اصفهان بزنید. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا هیجان انگیزترین تفریح در اصفهان را تجربه کنید.تفریحاتی مهیج برای بزرگ تر‌ها

تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید

شهر واژگون؛ مهیج و بی نظیر در ایران
شهر واژگون متفاوت‌ترین مکان تفریحی اصفهان است که نظیر آن را هیچ شهری نمی‌بینید؛ پس تردید نکنید و خودتان را برای یک ماجراجویی آماده کنید. ساختمان فانتزی شهر واژگون شما را به دنیای ترسناک ۹ بعدی می‌برد؛ اگر می‌ترسید سوار واگن‌ها نشوید، چون مبارزه با دایناسور‌ها را پیش رو دارید. از دنیای حیوانات ما قبل تاریخ که خارج شدید می‌توانید از طریق دنیای مجازی، تمام تخیلات خود را از فضاپیمایی و کهکشان‌های دوردست، به حقیقت تبدیل کنید. سینما ۴ بعدی این مجموعه تجربه‌ی حضور در اعماق آب‌های سیاه اقیانوس‌ها را رقم می‌زند. اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا برود، مرکز تفریحی واژگون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدتله کابین صفه؛ بربام اصفهان
برای جوانان، تله کابین سواری هیجان انگیزترین تفریح در اصفهان است. پارک کوهستانی صفه، تنها مکان تفریحی و طبیعی اصفهان است که می‌توان در آن تله کابین سوار شد. این پارک، دو خط تله کابین دارد؛ اگر می‌خواهید تا گردنه‌ی باد بالا بروید، تله کابین خط یک و برای رفتن به سمت قله شاه، تله کابین خط دو را سوار شوید. چشم انداز زیبای شهر، زیباترین بخش تله کابین سواری است؛ به شرطی که ترس از ارتفاع نداشته باشید. روی تله کابین سلفی‌های قشنگی می‌توان گرفت، البته مراقب باشید دوربین از دستتان رها نشود.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدتله سیژ؛ پارک جنگلی ناژوان اصفهان
تله سیژ نوعی تله کابین مدرن، اما بدون اتاقک می‌باشد. صندلی‌های ۴ نفره‌ی معلق با ایمنی کامل، شما در ارتفاع ۲۲ متری از روی درختان و رودخانه عبور می‌دهید. طبیعت پارک جنگلی ناژوان از بالای تله سیژ، بسیار دیدنی‌تر است؛ پس بدون معطلی این سرگرمی مهیج را در لیست برنامه‌های تفریحی خود قرار دهید.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدباغ خزندگان اصفهان؛ متفاوت و کمی ترسناک
یکی از بهترین جا‌هایی که برای تفریح در اصفهان می‌توانید بروید، باغ خزندگان در مجموعه‌ی ناژوان می‌باشد که تجربه‌ای کاملا متفاوت و البته کمی ترسناک را برایتان به همراه خواهد داشت. تماشای انواع مختلف مار و افعی و خزندگانی که دیدن آن‌ها حتی در قفس‌های شیشه‌ای نیز رعب آور می‌باشد، می‌تواند تجربه‌ای جدید در زندگی تان باشد. تنوع بالا در گونه‌های مختلف خزندگان و کنار هم قرار گرفتن مار‌های کم یاب و عظیم جثه از مهم‌ترین ویژگی‌های باغ خزندگان می‌باشد که طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب نموده است.
تفریح در اصفهان برای کودکان

تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید

باغ پرندگان؛ فضای مناسبی برای کودکان و نوجوانان
باغ پرندگان یکی دیگر از مراکز تفریحی و دیدنی اصفهان است که در امتداد پارک جنگلی ناژوان قرار دارد. این باغ با وجود پرندگان رنگارنگش فضای مناسبی برای بچه‌ها است. تماشای ۴ هزار پرنده‌ی مختلف از گونه‌های متفاوت، می‌تواند هیجان انگیزترین تفریح در اصفهان باشد. از مرغابی‌های شناور در برکه گرفته تا کبک‌های روی صخره و طوطی‌های روی درختان، مجموعه‌ی بسیار زیبایی از رقص پرندگان را به نمایش می‌گذارد.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدشهربازی، شهر رویا‌ها
شهربازی‌ها به طور حتم دوست داشتنی‌ترین تفریحات کودکان هستند. شهربازی شهر رویا‌ها بزرگترین شهربازی خاورمیانه است. بی شک هرچقدر فرزندتان را به آنجا ببرید از آن سیر نمی‌شود. البته نگران نباشید؛ در شهر رویا‌ها تفریحاتی نظیر ترن هوایی معلق برای بزرگسالان در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. در این شهربازی از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها و امن‌ترین دستگاه‌های بازی استفاده شده است؛ پس با خیال راحت کودکانتان را به آن‌ها بسپارید.
از دیگر شهربازی‌های هیجان انگیز اصفهان که می‌تواند شرایط ایده آلی را برای لذت بردن کودکان به همراه داشته باشد می‌توان به کهکشان عجایب، شهر عجایب و شهربازی هایپرمی و شهربازی ناژوان اشاره نمود.
تفریحات خانوادگی در اصفهان
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید
نهر مادی نیاصرم
مادی‌ها نهر‌های زیبایی هستند که مزرعه‌ها و باغ‌های زیادی را سیراب می‌کند. قدم زدن در کنار مادی‌ها یکی از لحظات دلچسب سفر شما خواهد بود. در اصفهان از این نهر‌ها زیاد پیدا می‌شود؛ اما هیچکدام به بزرگی مادی نیاصرم نیست. اگر به دنبال تفریحات خانوادگی در اصفهان هستید، یک گردش حسابی در کنار نهر‌های آب می‌تواند حال و هوایتان را عوض کند. مادی نیاصرم که از کنار پل مارنان سرچشمه می‌گیرد در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان می‌باشد. همچنین مادی شاه که از میان کاخ‌های زیبا عبور می‌کند و مادی فرشادی که به سمت هشت بهشت می‌رود، انتخاب مناسبی برای تفریح در اصفهان هستند.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنید
محله جلفا؛ گذار‌های خانوادگی در اصفهان
محله جلفا یکی از خواستنی‌ترین گشت و گذار‌های خانوادگی در اصفهان است. در این محله روی سنگفرش‌های قدیمی و زیر نور ریسه‌هایی از چراغ‌های رنگی و طرح دار قدم خواهید زد. کافه‌هایی نظیر کافه آنی، شربت خانه فیروز و ساندویپچی‌های قدیمی شهر، مکان‌های دنجی برای استراحت و لذت بردن از شب‌های محله جلفا است. دیوار‌های منقوش کلیسای وانک یکی دیگر از جذابیت‌های این مکان می‌باشد. مطمئنا اگر از این محله عکس بگیرید، هیچکس نخواهد فهمید که این مکان در ایران است.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدپارک جنگلی ناژوان؛ دنج برای پیک نیک‌های خانوادگی
اگر به دنبال یک مکان دنج برای پیک نیک‌های خانوادگی هستید؛ پارک جنگلی ناژوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در میان آب و هوای آلوده‌ی شهر‌های صنعتی، پارک‌های جنگلی ریه‌های شهر محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که پارک جنگلی ناژوان بعد از زاینده رود، دومین میراث طبیعی نصف جهان است. نشستن زیر سایه‌های درختان با چشم انداز دریاچه‌ای زیبا، ارزان‌ترین تفریح در اصفهان است. البته نمی‌شود به ناژوان رفت و از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده نکرد. دوچرخه سواری، شهربازی، تونل آکواریوم، پارک آبی، موزه‌های پارک و ... از جمله سرگرمی‌های این پارک است.
تفریحات مهیج را در اصفهان فراموش نکنیدآکواریوم؛ اولین تونل آکواریوم ایران
اولین تونل آکواریوم در ایران؛ جایی که شما را به دنیای زیر آب می‌برد. این آکواریوم در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و شامل یک تونل زیر زمینی در عمق ۷ متری می‌باشد. با قدم زدن در طول این تونل می‌توانید ۶۵۰۰ جانور زنده را در ۳۳ آکواریوم ببینید. ماهی‌هایی از اقیانوس‌های مختلف، خرچنگ آِّبی، اسب دریایی، عقرب ماهی و ماهی خاویار تنها نمونه‌هایی از ماهیان کم یاب دنیا در این آکواریوم هستند. در آکواریوم‌های لمسی می‌توانید در دل رودخانه آمازون غرق شوید یا حتی کوسه‌های غول پیکر را از فاصله‌ی چند سانتی متری ببینید. مسلما این مجموعه‌ی نوین، متفاوت‌ترین تفریح در اصفهان خواهد بود. بلیط این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۷ شب فروخته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی