حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است


حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که قوانین و اقدامات حاکمان کاخ سفید ضد حقوق بشر در جهان است، گفت: در واقع حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است. ]]>

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی در گفتگو با حوزه نیوز:

حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که قوانین و اقدامات حاکمان کاخ سفید ضد حقوق بشر در جهان است، گفت: در واقع حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود رجبی با اشاره به جنایت‌های آمریکا علیه کشورهای آزاده و مظلوم، اظهار داشت: متأسفانه حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به این کشور آن‌هم بدون هیچ قید و شرطی و با زیر پا گذاشتن تمام قوانین و موازین بین‌المللی است.

وی ادامه داد: هرجایی که این کشور احساس کند منافعش در خطر است اقدام خود را انجام می‌دهد حتی اگر خلاف تمامی قوانین و موازین بین‌المللی باشد حتی معاهداتی که خود این کشور امضا کرده باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: در واقع معاهدات بین‌المللی برای این کشور هیچ ارزشی ندارد و در خصوص کشورمان نیز این رویه از سوی این کشور پابرجا بوده است به‌طوری‌که تجربه قبل و بعد از انقلاب این مهم را نشان داده است.

وی بابیان این‌که قوانین حقوق بشر آمریکا ضد حقوق بشر در جهان است، ابراز داشت: در طول سالیان سال باوجود تغییر رئیس‌جمهورهای این کشور همین معیار در آن‌ها حاکم بوده است و حقوق بشر را برای خودشان تفسیر کرده‌اند.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) با اشاره به دسیسه‌های این کشور علیه کشورمان در طول 40 سال اخیر گفت: راهبرد و هدف اصلی این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران تاکنون محقق نشده و جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین فکری و اسلامی خودش همچنان به‌پیش تاخته است و جبهه مقاومت نشان و نتیجه‌ای این مقاومت جمهوری اسلامی است.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوزه علمیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان