یادآوری حوادث 40 ساله انقلاب، نظام را در برابر تهدیدات بیمه می کند


یادآوری حوادث 40 ساله انقلاب، نظام را در برابر تهدیدات بیمه می کند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: یادآوری حوادثی که در طول 40 سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب شکل گرفته، باعث می شود نسل جدید به این رویدادهای تلخ و شیرین آشنا و در نتیجه با آمادگی بیشتری به مقابله با تهدیدات پیش رو بپردازد.

سردار نعمان غلامی روز دوشنبه در همایش هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ایلام اظهار داشت: اگر پرونده‌های حقوق بشر آمریکایی بررسی شود بیش از ۱۵۰ جنایت بزرگ علیه مسلمانان و مردم مظلوم انجام داده که نمونه آن در کشور یمن، عراق، سوریه و … به‌خوبی مشخص است.

وی افزود: آمریکایی ها با به‌کارگیری انواع ابزارآلات جنگی تلاش می‌کنند این اهداف کثیف خود را محقق سازند و جمهوری اسلامی همواره پیام‌های روشن را در حمایت از ملت‌های آزاده در هر مکتبی بیان کرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در مقطع ۴۰ ساله عمر با برکت نظام و از روزهای اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام شده که ۱۳ هزار آن توسط گروهک پلید منافقین به شهادت رسیده است که تنها ۲۰۰ نفر از آنان ها شخصیت‌های تاثیرگذار انقلابی بوده‌اند و همواره ملت ایران قربانی این جنایت‌ها شده است.

غلامی با اشاره به اینکه شهدای ترور در طول حرکت انقلاب اسلامی با هدف مرعوب کردن نظام و ملت که پای انقلاب و عظمت آن ایستادگی کرده انجام شده است، تصریح کرد: یادآوری این حوادث جمهوری اسلامی را به سمت آینده‌ای روشن سوق خواهد داد که باید درس‌ها و بصیرت لازم برای طی کردن ادامه راه فرا گرفت.

وی افزود: ما باید در این هفته بدانیم جمهوری اسلامی با چه دشواری‌ها و سختی‌هایی از این گردنه‌هایی عبور کرده و این ارزش باید توسط ملت و نظام حفظ شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فضایی که مستکبرین با ظلم، جان و مال مستضعفین را هدف گرفته اند، جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار عدالت و شرافت در دنیا است.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام