رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»


رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با حضور مولفان و نویسندگان مجموعه در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با هدف بازخوانی آثار قدیمی ادبیات فارسی کودکان در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است. این مجموعه 20 جلدی که گزیده‌ای از کتاب‌های دوره قاجار برای کودکان است به روش جدید باز نشر شده است و گروهی از نویسندگان و پژوهشگران با تصحیح مطالب و نگارش مقدمه بر کتاب‌ها این مجموعه را نشر ساخته‌اند.

دبیر این مجموعه سیدعلی کاشفی خوانساری است و از جمله نویسندگان همکار این مجموعه می‌توان به حمید‌رضا شاه‌آبادی، اسفندیار معتمدی، مسعود کوهستانی‌نژاد، سیدعلی کاشفی خوانساری، محمود‌ بر‌آبادی، نرگس پدرام و... اشاره کرد.

آثاری که در این روز رونمایی و معرفی خواهند شد عبارتند از «احمد»، «اخلاق مظفری»، «مثنوی الاطفال»، «سلیم جواهری»، «رساله تربیت»، «تادیب‌الاطفال»، «گلزار ادبی»، «علی»، «رهنمای سعادت»، «تسهیل‌التعلیم»، «چرا به این جهت».

آیین رونمایی از این مجموعه از ساعت 10 و 30 دقیقه الی 13 روز یکشنبه (16 تیرماه 1398) در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک دو برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان