واکنش گابریل ژسوس به رویارویی با آگوئرو و مسی !


گابریل ژسوس، مهاجم جوان تیم ملی برزیل، ابراز امیدواری کرد آنها قادر به غلبه بر آرژانتین باشند. نوشته واکنش گابریل ژسوس به رویارویی با آگوئرو و مسی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش گابریل ژسوس به رویارویی با آگوئرو و مسی !

گابریل ژسوس: امیدوارم بتوانم آگوئرو را دست بیندازم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۷
واکنش گابریل ژسوس به رویارویی با آگوئرو و مسی !

گابریل ژسوس، مهاجم جوان تیم ملی برزیل، ابراز امیدواری کرد آنها قادر به غلبه بر آرژانتین باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره دیدار بزرگ کوپا آمه ریکا فرا رسید و دو مدعی همیشگی این رقابت ها بامداد چهارشنبه به مصاف هم می روند. گابریل ژسوس که هم تیمی های خود در سیتی مانند نیکلاس اوتامندی و سرخیو آگوئرو را در ترکیب آلبی سلسته می بیند، ابراز امیدواری کرد برزیل قادر به شکست آرژانتین بوده و وی در اردوی سیتی بتواند آنها را دست بیندازد.

گابریل ژسوس گفت:

“من در ابتدای فصل گذشته شرایط دشواری در سیتی داشتم. شرایط خوب نبود و من خیلی بازی نمی کردم، اما خانواده ام و افرادی که اطراف من بودند خیلی به من کمک کردند، همچنین یک مربی بدنساز نیز که هنوز هم کنار من است در آن مقطع به کمک من آمد.

من سعی کردم ضربات بیشتری به سمت دروازه رقبا بزنم چون بازی هایی بود که من هیچ ضربه ای در چارچوب نداشتم و این موضوع کمی شرایط را پیچیده کرد.”

گابریل ژسوس گفت:

“بازی کردن در منچستر سیتی و تیم ملی برزیل شرایط را تغییر داد و این یکی از زمینه های مهمی بود که من در آن بهبود یافتم. همچنین من مهاجمی مانند آگوئرو را کنار خود می بینم که تلاش زیادی برای گلزنی کرده و حضور او همه چیز را آسان تر می کند. من چیزهای زیادی از آگوئرو آموخته ام اما اکنون او در یک طرف میدان و من در طرف دیگر هستم.

برزیل و آرژانتین دو تیم بزرگ با تاریخچه ای غنی در فوتبال هستند. اگرچه ما میزبان بوده و در شرایط بهتری هستیم، اما فشار بیشتری بر روی ما نسبت به آرژانتین وجود دارد و این یک دیدار کلاسیک است. من با آگوئرو شرط نمی بندم و هر کدام مدافع کشور خود خواهیم بود، اما امیدوارم وقتی به اردوی سیتی می روم، بتوانم او و اوتامندی را دست بیندازم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس