گواردیولا: منچسترسیتی همه‌ آن چیزی است که می‌خواهم


گواردیولا: منچسترسیتی همه‌ آن چیزی است که می‌خواهم

منچسترسیتی با قهرمانی دو فصل پیاپی و مجموع امتیاز‌های 198 توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. گواردیولا در مصاحبه‌ای می‌گوید که دیگر قصد ترک این باشگاه را ندارد و نه به بارسلونا بازخواهد گشت، نه به بایرن‌مونیخ.

گواردیولا: منچسترسیتی همه‌ آن چیزی است که می‌خواهم
به گزارش پارسینه، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه‌ای با روزنامه آرا کاتالونیا اظهار داشت که او لیگ برتر "باشکوه" را برای بازگشت به بارسلونا یا بایرن مونیخ ترک نخواهد کرد، زیرا باشگاه از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. سیتی به دومین عنوان قهرمانی خود با مربیگری گواردیولا طی دو سال گدشته دست یافت. کسب این عنوان در حالی است که تنها یک امتیاز با نایب قهرمانی این فصل، لیورپول اختلاف دارد و با ۲ امتیاز کمتر نسبت به رکورد سال گذشته با مجموع امتیاز ۹۸ لیگ را به پایان رساند.

پیش از آن منتقدان به یقین می‌دانستند که سرمربی سابق بارسا، که زمانی تیم خود را به بهترین باشگاه در جهان با کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تبدیل کرده است، می‌تواند این موفقیت را در خارج از اسپانیا تکرار کند.

گواردیولا در این رابطه گفت: «بیشترین چیزی که برایم اهمیت داشته است این بود که ثابت کنم تا نظر افرادی که می‌گفتند ما نمی‌توانیم در بوندسلیگا و یا در لیگ برتر به همین سبک بازی کنیم اشتباه بوده است.»

وی افزود: «من این سبک را با بازیکنانی، چون داوید سیلوا، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ یا سرخیو آگوئرو همان سبک مالکیت توپی را پیاده کردیم که در تیم دوم بارسلونا در دسته سوم اسپانیا تمرین می‌کردیم. صادقانه بگویم من در اینجا هر چیزی را که لازم دارم در اختیار دارم. در اسپانیا کار کردن سخت است، زیرا احساسات خیلی شدید بوده و کنفرانس‌های مطبوعاتی دشوار‌تر است.

وقتی پیروز شوم همه چیز خوب است و وقتی مغلوب شوم مربی بدی محسوب می‌شوم، اما این شرایط همه جا یکسان است. اما در سیتی بر خلاف باشگاه‌های دیگر که ۱۸ عضو هیئت مدیره دارند، تنها ۳ یا ۴ نفر در امور ورزشی تصمیم می‌گیرند.»

پپ گواردیولا درباره مدیر ورزشی منچسترسیتی می‌گوید: «من در سیتی تیکسی بگریستین را در کنار خود دارم که یکی از مهمترین افراد در زندگی کاری و حرفه‌ای من بوده است. زیرا زمانی که من در این عرصه ناشناخته بودم به من اعتماد کرد.»

پپ در پایان گفت: «هرگز به بارسلونا یا آلمان باز نمی‌گردم و اینجا همه چیز که من را مجاب به ماندن کند در اختیار دارم. کجا می‌توانم امکاناتی به خوبی این باشگاه و شانس حضور در چنین لیگ فوق العاده‌ای را داشته باشم؟»

مترجم: سهند خرمی
منبع: سایت گل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد