مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران گفت: اجرای قانون کاداستر دست سوء استفاده کنندگان و سودجویان از اراضی ملی و منابع طبیعی را کوتاه کرد و فساد در معاملات از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عباسعلی زارع در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستانهای استان مازندران خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی انجام می شود که این اقدام ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ، موجب ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع شده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نگاه ویژه آن به محرومیت زدائی از روستاها ، صدور اسناد مالکیت روستائی در دستور کار قرارگرفت که اکنون از مهمترین فعالیتهای ثبت اسناد و املاک در سراسر کشور است و این مهم موجب رشد شاخص اقتصاد و همچنین کاهش اختلافات و باعث مهاجرت معکوس از روستاها شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تاکید کرد: برای بیش از 50 درصد از 500 هزار خانه روستائی در استان مازندران سند رسمی صادر شده است .

زارع اظهار داشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و تعامل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای باقیمانده املاک روستائی فاقد سند مازندران هر چه سریعتر سند رسمی صادر می شود.