ستاره ای که به خاطر «اسلام» بالیوود را ترک کرد


ستاره ای که به خاطر «اسلام» بالیوود را ترک کرد

یکی از ستاره های بالیوود اعلام کرد که بازیگری را کنار می گذارد چرا که بازی کردن در سینمای هند با دین او که اسلام هست تطابق و سازگاری ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «فرانس 24»،یکی از ستاره های بالیوود اعلام کرد که بازیگری را کنار می گذارد چرا که بازی کردن در سینمای هند با دین او که اسلام هست تطابق و سازگاری ندارد.

این مسئله واکنش های بسیاری را در رسانه های اجتماعی به دنبال داشت.

«زایرا واسیم» در یک پست طولانی که در رسانه های اجتماعی منتشر شد گفت که حرفه خود را کنار گذاشته است چرا که ستاره بالیوود شدن با دین او سازگاری ندارد و به رابطه او با پروردگارش لطمه زده است.

این بازیگر 18 ساله برنده جایزه های بزرگی برای نقشش در دو فیلم شده است و به عنوان یک ستاره در حال ظهور در سینمای هند مورد توجه قرار گرفته بود.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این حرفه عشق زیادی را برای من به ارمغان آورد اما کاری که انجام داد این بود که مرا به سوی راهی که غفلت در آن بود سوق می داد.»

واسیم افزود: «در حالی که به کار خود در محیطی که با ایمان من سازگاری نداشت ادامه می دادم،رابطه ام با دین و خدایم مورد تهدید قرار گرفته بود.»

این هنرپیشه هندی که اهل کشمیر است در سال 2016 میلادی وقتی در کنار امیر خان،بازیگر مشهور هندی در فیلم «دانگال» بازی کرد به شهرت رسید.

او جایزه فیم ملی را برای نقشش به عنوان یک ورزشکار زن به خود اختصاص داد و این فیلم تبدیل به یکی از محبوب ترین فیلم های مردمی در هند شد.

بالیوود دارای تعداد زیادی ستاره های مسلمان است که از آن جمله می توان به «امیرخان»،«سلمان خان» و «شاهرخ خان» اشاره کرد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)