قبل از دخول چه باید کرد


قبل از رابطه زناشویی چکار کنیم,قبل از دخول چکار کنیم,پیشنوازی قبل دخول,قبل مقاربت چکار کنیم,قبل نزدیکی چه باید کرد,قبل از دخول چه باید کرد

قبل از دخول چه باید کرد

قبل از دخول و رابطه زناشویی چه باید کرد

قبل از دخول چه باید کرد

قبل از دخول نکاتی هست که باید رعایت شود

صرف زمان برای افزایش آمادگی و به عبارتی ایجاد تحریک به منظور مقاربت نقش مهمی در دریافت لذت دارد.

شاید سخت ترین قسمت زندگی زناشویی داشتن گفتمانی ساده و صریح راجع به نحوه مقاربت و عشق بازی قبل از رابطه جنسی است.

قبل از رابطه جنسی با هم حرف بزنید

به سادگی رابطه بین خودتان را با تغییر نحوه حرف زدنتان درمورد رابطه جنسی مستحکم تر کنید. با صحبت کردن درباره فانتزی های خصوصی تان در مورد رابطه جنسی ، به رابطه جنسی خود شور و حال ویژه ای ببخشید .

بیشتر بدانید : اقدامات لازم برای آغاز رابطه جنسی

زمانی که نوبت به صحبت در این موارد می شود اصولا مرد و زن در چشمان هم نگاه نمی کنند و این به معنای سختی یا عدم راحتی موضوع گفتگو است. با تمام این توصیفات این حقیقتی غیر قابل انکار است که آمادگی قبل از مقاربت و نزدیکی به خصوص برای زنان حائز اهمیت است و رسیدن به این آمادگی در گرو انجام اعمالی است که به هر حال نوع و کیفیت آن کاملا شخصی و گوناگون است و مستلزم گفتگوی طرفین یا درک تجربی در این رابطه می باشد.

شاید اهمیت عشق بازی به خصوص برای خانم ها بارزتر جلوه کند و به این خاطر تحریک لازم برای رسیدن به شهوت و سپس اوج لذت جنسی است. تحریک شدن برای آمیزش و مقاربت در مردان و زنان مکانیسم متفاوتی را طی می کند.

قبل از رابطه جنسی به عکس های دونفره تان نگاه کنید

قبل از شروع رابطه جنسی، به عکس های دونفره ای در اتاق خوابتان دارید ، نگاه کنید . این کار سبب می شود حس مثبتی که نسبت به همدیگر و رابطه تان دارید تقویت شود و رابطه جنسی به اتفاقی تحسین برانگیز بین تان تبدیل شود.

یک مرد تنها با فکر کردن به این موضوع می تواند آمادگی لازم(توان نعوظ) را برای مقاربت کسب کند، اما زنان برای کسب این آمادگی (از نظر روحی و فیزیکی) نیازمند عشق بازی هستند. اعمالی نظیر بوسیدن، در آغوش گرفتن ، لمس و نوازش و ... منجر به لزج و لیز شدن واژن می شود و این اتفاق برای یک آمیزش راحت لازم و ضروری است.

عشق بازی همچنین تاثیر به سزایی در کلیتوریس زنان دارد. این قسمت از آلت تناسلی زنانه درست مثل الت تناسلی مردان عمل می کند. با جریان خون در نتیجه عشق بازی و ایجاد آمادگی به حالت نعوظ در می آید. به علاوه عشق بازی منجر به احساس امنیت خاطر زنان در رابطه با شریک جنسی خود می شود. این که واقعا خواسته شده ، نه فقط برای مقاربت بلکه صمیمت و دوست داشتنی فراتر از این در بین می باشد.

بیشتر بدانید : آموزشهای قبل از نزدیکی و اسرار تحریک همسر

قبل از دخول چه باید کرد

مشاهده دسته بندی : مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید : 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

قبل از دخول چه باید کرد قبل از دخول چه باید کرد




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه