از آلبوم بدون نامی که پرفروش ترین شد تا علاقه جالب انریکه ایگلسیاس به هند


از آلبوم بدون نامی که پرفروش ترین شد تا علاقه جالب انریکه ایگلسیاس  به هند

محمد حسن گودرزی :هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقت موسیقی جهان در...

محمد حسن گودرزی : هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقت موسیقی جهان در هفته ای که گذشت می اندازیم :

آلبوم بدون نامی که در صدر جدول است

گروه موسیقی رامشتاین (Rammstein) که 17 مِی آلبوم جدید خود را عرضه کرد،همچنان بعد از گذشت تقریبا 6 هفته از تاریخ انتشار همچنان در صدر جدول موسیقی آلمان قرار دارد.

این گروه آلمانی که در سبک اینداستریال راک (Idustrial Rock) فعالیت خود را از اواسط دهه 90 میلادی آغاز کردند، آخرین آلبوم خود را ده سال پیش منتشر کرده بودند. حالا بعد از گذشت ده سال، آلبوم جدید این گروه در صدر جدول پرفروش ترین های آلمان و چند کشور دیگر مانند اتریش، بلژیک، دانمارک و بریتانیا قرار دارد.

از آلبوم بدون نامی که پرفروش ترین شد تا علاقه جالب انریکه ایگلسیاس  به هند

نکته جالب توجه درباره این آلبوم گروه رامشتاین این است که این آلبوم بدون نام عرضه شد. با این همه طرفداران این گروه و برخی از چارت های موسیقی، این آلبوم را با نام رامشتاین می شناسند.

این آلبوم یازده آهنگ دارد و 5 تای آنها به همراه موزیک ویدئو منتشر می شوند. اولین تک اهنگ این آلبوم آلمان (Deutschland) نام دارد و تاکنون سه موزیک ویدئو از این آلبوم منتشر شده است. آخرین آلبوم رامشتاین با توجه و تحسین منتقدان جهانی هم رو به رو شده است.

NMEدر مورد این آلبوم نوشت: "این آلبوم قطعا یک پیروزی شگفت انگیز است". نیک راسکل (Nick Ruskell) در Kerrang! نوشت: "این آلبومی است که با دقت، هنر و حرفه ای ساخته شده است و هیچ چیزی کم ندارد ." Wall of Sound نمره 9.5 از 10 به این آلبوم داد و اعلام کرد: "به نظر می رسد آلبوم آخر رامشتاین نقطه اوج، شش آلبوم استودیویی قبلی است."

آلبوم بدون نام رامشتاین، هفتمین آلبوم این گروه است که کار خود را از سال 1995 و با آلبوم Herzeleid آغاز کرد. از این گروه به عنوان موفقیترین گره موسیقی آلمانی زبان نام برده می شود.

9 ساعت بازجویی از ستاره موسیقی پاپ کُره

ستاره مطرح و بین المللی موسیقی کُره تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

به گزارش hollywoodreporter، پارک جائه-سانگ (Park Jae-sang) معروف به سای (PSY) که با آهنگ گانگنام استایل (Gangnam Style) به شهرت جهانی رسید. در رابطه با یک پرونده مرتبط با فحشا مورد بازجویی قرار گرفت. سای در این پرونده به عنوان شاهد پرونده مورد بازجویی و سوال قرار گرفت. علت اصلی فراخوانده شدن سای، اتهام به مدیر آژانس موسیقی بود که سای از طریق آن وارد دنیای موسیقی شد. این بازجویی 9 ساعت به طول کشید.

صنعت موسیقی پرطرفدار کره جنوبی موسوم به کِی-پاپ (K-pop) از انتشار اخباری مرتبط با رسوایی به شدت تکان خورده است که شبکه گسترده ای از ستارگان موسیقی، غول های تجارت و حتی پلیس در مواردی مربوط به رشوه، فرار از پرداخت مالیات و جرائم جنسی را شامل شده است.

در 27 ماه مِی برنامه شبکه خبری MBC کره جنوبی در برنامه ای به نام "سرراست" (Straight) خبری را در مورد یانگ هیون سوک (Yang Hyun-suk) بنیانگذار شرکت عظیم K-pop YG Entertainment پخش کرد که در آن ادعا شد که در ماه جولای 2014، یانگ خدمات مرتبط با فحشا را در جریان یک میهمانی شام، برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است. سای قبلا به مدت 8 سال نماینده این شرکت بود که این شامل زمانی که آهنگ گانگنام استایل رکورد شکنی کرد هم شد.

از آلبوم بدون نامی که پرفروش ترین شد تا علاقه جالب انریکه ایگلسیاس  به هند

سای اقدامات و اتهامات را در مورد داشتن فعالیت های غیرقانونی در جریان مراسمی که سرمایه گذاران جنوب شرقی آسیا حضور داشتند را رد کرده است. از جمله این سرمایه گذاران جهو لو (Jho Low) تاجر بدنام مالزی است که در مالزی، سنگاپور و ایالات متحده آمریکا نیز تحت تعقیب قرار دارد. لو به خاطر برگزاری های میهمانی های شلوغ با حضور لئوناردو دی کاپریو، پاریس هیلتون و خود سای، چهره شناخته شده هست.

رییس جمهور کره جنوبی، مون جائه این، خواستار یک تحقیق جامع در این زمینه شده است و مقامات قضایی از آن زمان شروع به انجام تحقیقات از بیش از دوازده کلاب و بار کرده اند.

ویدئوی خواننده اسپانیایی در مورد طرفداری هندی خود

خواننده مطرح موسیقی اسپانیا علاقه خود را به هند و فرهنگ این کشور آشکار کرده است.

به گزارش NDTV، خواننده اسپانیایی انریکه ایگلسیاس، که به خاطر آهنگهایش مانند Bailando و Hero شناخته می شود، هند را یکی از مکان های مورد علاقه اش در جهان می داند.

بعد از اینکه ایگلیسیاس ویدیوی خود را از بازدید هندوستان به اشتراک گذاشت، در توییتر نوشت: "یکی از مکان های مورد علاقه من در جهان! من هند را دوست دارم ... نمی توانم منتظر بمانم".

از آلبوم بدون نامی که پرفروش ترین شد تا علاقه جالب انریکه ایگلسیاس  به هند

در این ویدئو ایگلسیاس 44 ساله در یک خودرو در حال مصاحبه هست که ناگهان یکی از طرفداران هندی ایگلسیاس که سوار دوچرخه است وی او را می شناسد و از او تعریف می کند.

یکی از کاربران رسانه های اجتماعی در واکنش به این توئیت ایگلسیاس اظهار داشت: "ما هم نمی توانیم صبر کنیم. لطفا به زودی، از هند دیدن کنید." یک نفر دیگر اظهار داشت: "ما هم عاشق تو هستیم."


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403