فارس من/ صدور سند مالکیت مسکن ویژه تهرانسر از اواخر سال جاری


فارس من/ صدور سند مالکیت مسکن ویژه تهرانسر از اواخر سال جاری

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با اشاره به اینکه صدور سند مسکن ویژه تهرانسر از اواخر امسال آغاز می‌شود، گفت: در قرارداد‌های منعقد شده با اهالی مسکن ویژه تهرانسر صدور سند مالکیت ۳ سال بعد از اتمام پروژه قید...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع "سند مسکن ویژه تهرانسر را بدهید" خواستار پیگیری موضوع شده اند.

یاسر لک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه در قراردادهای منعقد شده با اهالی مسکن ویژه تهرانسر صدور اسناد مالکیت برای این واحدهای مسکونی ۳ سال بعد از اتمام پروژه قید شده است، گفت: پروژه مسکن ویژه تهرانسر دارای یک سند زمین و یک پروژه ساخت از شهرداری برای ساخت ۲۲۹۰ واحد مسکونی بود.

وی افزود: به هر حال برای دریافت پایان کار باید منتظر اتمام تمام پروژه و تمام واحدهای مسکونی می‌ماندیم چرا که اتمام یکسری از واحدها و پروژه‌ها مثل پروژه «کوری مریم» که ۱۶۰ واحد از ۲۲۹۰ واحد بود طولانی شد و پایان و تحویل این واحدها به روزهای پایانی سال ۹۵ کشیده شد.

لک با اشاره به اینکه در حال حاضر درخواست صدور سند تفکیکی و پایان‌کار برای پروژه مسکن ویژه تهرانسر داده شده است، اظهار داشت: بازدیدهای دفتر خدمات الکترونیک شهرداری برای گزارش عدم خلافی و سند تفکیک زمین و بلوک‌ها انجام خواهد شد تا پس از طی این مراحل صدور سند مالکیت به شرط تسویه مالی از سوی مالکان آغاز شود.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر ادامه داد: به نظر می‌رسد صدور سند مالکیت مسکن ویژه تهرانسر از اواخر امسال و یا نهایتاً از اوایل سال ۹۹ آغاز شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور