طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن


طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن

طراحی داخلی این فضا که قبلا یک فروشگاه بوده به منظور ایجاد یک عینک فروشی مدرن طراحی و بازسازی شده است. این فروشگاه مشتریان بین ۱ تا ۸۰ ساله را پوشش می دهد و در متراژی حدود ۳۷۰ متر مربع در دو طبقه گسترش...

طراحی داخلی این فضا که قبلا یک فروشگاه بوده به منظور ایجاد یک عینک فروشی مدرن طراحی و بازسازی شده است. این فروشگاه مشتریان بین ۱ تا ۸۰ ساله را پوشش می دهد و در متراژی حدود ۳۷۰ متر مربع در دو طبقه گسترش یافته است طراحی فروشگاه در لوکزامبورگ برای ایجاد هویتی جدید، به روز و راحت در آینده بازسازی شده است.

طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن

چالش های طراحی:

پروسه بازسازی و اجرای این فروشگاه تخصصی عینک در دو طبقه طی ۸ هفته صورت گرفته و در طراحی آن سعی شده تا با ارائه مفهوم جدیدی از طراحی فروشگاه، سبک مدرن را با کلاسیک ترکیب نماید که به هین دلیل چالش های ویژه ای برای طراحان ایجاد کرده در دو طبقه با یک محل فروش قابل توجه ۲۰۰ متر مربعی در طبقه همکف و ۱۶۶ متر مربع بالا که برای یک کارگاه، آزمایشگاه مقاوم در برابر آتش، حمام، دفتر و اتاق های مشترک، و همچنین یک منطقه برای نمایش عینک ها در نظر گرفته شده بود ، به طور کامل حذف و بازسازی شدند وظیفه و چالش تیم برنامه ریزی و طراحی ، بازآفرینی طبقه بالایی بر اساس اتاق های مورد نیاز ، متریال های جدید، اشکال و عناصر برای ارائه بهتر محصول و ایجاد فضایی قابل اجرا، راحت و جذاب برای الهام بخشی به مشتریان بوده است.

طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن

#gallery-7 { margin: auto; } #gallery-7 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-7 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-7 .gallery-caption { margin-left: 0; }

راهکارها

برای حل چالش های پیش رو، معماران در طراحی فروشگاه جدید، از رنگ های تازه و مدرن و در عین حال با متریال های طبیعی استفاده نمودند که سیرکولاسیون فضایی به نحوی است که مشتریان پس از وارد شدن، مسیر خود را برای دریافت یا سفارش لنز و یا انتخاب و دریافت عینک و یا برای به حوزه های مختلف به راحتی پیدا کرده و به سمت مورد نظر هدایت می شوند.

ترکیب رنگ های زرد، خاکستری و قهوه ای با تم مدرن با متریال چوب در کنار مبلمان سفارشی همرنگ ظاهری هماهنگ با MDF طبیعی را ایجاد کرده و با کفپوش های وینیل بافته شده، تکمیل گشته است.

عینک های کودکان در یک طرح جذاب و غیر متعارف در دایره های گرد نمایش داده شده و فریم آن توسط یک نوار چرمی پوشیده شده است. و به دیوارها متصل شده است.

#gallery-8 { margin: auto; } #gallery-8 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-8 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-8 .gallery-caption { margin-left: 0; }

یک گوشه نشیمن راحت با صندلی مدرن ۱۹۷۰در فروشگاه طراحی شده و قسمت عقب فروشگاه به بخش پایینی سنجش بینایی، خدمات و اتاق مقاوم با آکوستیک مرتبط گشته است.

طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن

جزایر ایجاد شده با نشیمن های مکعبی تصور فضایی آرام و راحت برای کاربران ایجاد کرده و زمینه نمایش کالاهای بیشتری را ایجاد کرده است در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

طراحی داخلی و بازسازی عینک فروشی مدرن

#gallery-9 { margin: auto; } #gallery-9 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-9 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-9 .gallery-caption { margin-left: 0; }

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس