ارائه سوخت ارزان به ناوگان ترانزیتی در پایانه های مرزی خراسان رضوی


ارائه سوخت ارزان به ناوگان ترانزیتی در پایانه های مرزی خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: فرایند توزیع سوخت بین ناوگان حمل و نقل بین المللی جاده ای با نرخ داخلی در سه پایانه مرزی استان تکمیل شد.

جواد وحدتی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایانه های مرزی لطف آباد و سرخس در مرز ایران و ترکمنستان و پایانه دوغارون در مرز ایران و افغانستان به هر کامیون حامل بار صادراتی و ترانزیتی به این کشورها ۲۰۰ لیتر گازوئیل با نرخ سه هزار ریال عرضه می کند.

وی روند توزیع گازوئیل با نرخ داخلی در مرزهای کشور را تصمیم سراسری عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه زیرساختها و اقدامات لازم در سه پایانه مرزی استان سریع تر انجام شده است، خراسان رضوی زودتر از دیگر پایانه های مرزی این سوخت را در اختیار ناوگان یاد شده قرار داده است.

وی گفت: توزیع سوخت با روش جدید علاوه بر حمایت از ناوگان حمل و نقل بین المللی جاده ای کشور از فرایندهای وقت گیر مرزی برای بررسی و اندازه گیری میزان سوخت و مشکلات ناشی از آن برای رانندگان ترانزیت می کاهد.

وحدتی فرد افزود: این استان دارای چهار پایانه مرزی دوغارون، لطف آباد، سرخس و باجگیران می باشد که به دلیل عدم تردد ناوگان ترانزیت از پایانه باجگیران در مرز ترکمنستان عرضه سوخت با قیمت داخلی در این مرز انجام نمی شود.

خراسان رضوی با داشتن چهار پایانه مرزی زمینی از ۳۲ پایانه فعال زمینی و دریایی کشور، از نظر حجم ترانزیت و صادرات کالا، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

۳۲۲۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا