صندوق کارآفرینی حامی کارگاه های تولید پیراهن میامی می شود


صندوق کارآفرینی حامی کارگاه های تولید پیراهن میامی می شود

شاهرود- ایرنا - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: کارگاه های فعال تولید پیراهن در روستای محمدآباد میامی در استان سمنان برای توسعه و توانمندسازی از سوی این صندوق، با مطالعه و بررسی های جامع، حمایت می شوند.

اصغر نورالله زاده روز سه شنبه در جمع فعالان اقتصادی روستای محمد آباد میامی در استان سمنان، افزود: برند یک محصول محلی برای فروش جهانی با توانمندسازی روستاییان محقق می‌شود، هدف صندوق کارآفرینی امید توسعه بخش پوشاک در روستاهای میامی است و تصمیم به توزیع پول بین مردم را ندارد.

وی گفت: یکی از اولویت‌هایی که می تواند در زمینه اشتعالزایی مؤثر واقع شود بازاریابی و فروش محصولات تولیدی روستای محمد آباد است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات نیازمند نظارت دقیق است، افزود: صندوق کارآفرینی امید تیم مطالعاتی قوی را به مدت یک ماه به منظور نیازسنجی و مطالعات جامع در روستای محمد آباد مستقر خواهد کرد.

وی، ارائه مشاوره به تولید کنندگان پیراهن روستای محمد آباد را ضروری دانست و تصریح کرد: آموزش‌های لازم برای تولید بیشتر از سیاست‌های صندوق کارآفرینی امید است.

وی گفت: تولیدکنندگان پیراهن در این روستا می‌توانند در تحقق رونق تولید نقش مؤثری ایفا کنند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: روستاها از مزیت مناسبی در تولید محلی برخوردارند که توانمندسازی برای توسعه و فروش جهانی محصولات آنها راهبرد مهم این صندوق است.

نورالله زاده در سفری ۲ روزه به سه شهرستان استان سمنان، چند واحد اشتغال آفرین را افتتاح کرد، بازدید از کارگاه‌های تولیدی پوشاک محمد آباد شهرستان میامی از برنامه های مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در روز دوم سفر بود.

روستای محمد آباد میامی در استان سمنان، نامی شناخته شده در تولید پیراهن است، اهالی این روستای یک هزار و۵۰۰ نفری یا کارگاه خیاطی دارند و یا در کارگاهی دیگر مشغول به کارند، روستای محمد آباد میامی در قالب ۴۷۰ خانوار، یکهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

۷۳۵۷/‏۶۱۶۷/‏۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش بافت یقه هفت