قیمت شیر خشک 10 درصد گران شد


قیمت شیر خشک 10 درصد گران شد

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد از افزایش 10 درصدی قیمت این کالا خبر داد و گفت: سازمان غذا و دارو دیروز سرانجام درخواست تولیدکنندگان را اجابت و با افزایش قیمت این محصول موافقت کرد.

به گزارش جی پلاس، هانی تحویل زاده از افزایش قیمت شیرخشک کودک خبر داد و گفت: از دیروز قیمت شیر خشک اطفال 10 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این امر در پی درخواست اعضای انجمن از سازمان غذا و دارو بوده است، افزود: اعضای انجمن سال گذشته از سازمان غذا و دارو این درخواست را مطرح کردند که نهایتاً دیروز تصویب و بصورت جداگانه به تک تک شرکت های تولیدکننده اعلام شد.

وی اضافه کرد: این مصوبه برای هر تولیدکننده جداگانه ارسال شده است چرا که میزان افزایش قیمت برای هریک از تولیدکنندگان متفاوت و بین 9.5 تا 10.5 درصد است.

تحویل زاده درباره دلایل افزایش قیمت شیرخشک گفت: افزایش قیمت شیر خام بدون چربی که حدود 30 درصد در محصول نهایی استفاده می شود و افزایش هزینه های انتقال پول به خارج از کشور از جمله دلایل این امر است.

وی توضیح داد: به عنوان مثال قیمت قوطی از 1,700 تومان به 3,300 تومان رسیده، دستمزد 36.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و قیمت شیر خام نیز از حدود 1,400 تومان به 2,550 تومان رسیده است که همه این موارد بر روی قیمت محصول تولیدی ما نیز تاثیر گذاشته است.


قیمت شیر خشک 10 درصد گران شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر