با اراذل و اوباش و سارقان تعارفی نداریم


با اراذل و اوباش و سارقان تعارفی نداریم

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز بیان داشت: با اراذل و اوباش و سارقان تعارفی نداریم و با شدت با اخلالگران برخورد می کنیم.

با اراذل و اوباش و سارقان تعارفی نداریم
به گزارش فانوس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" با اشاره به اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و همه تلاش خود را صرف تامین آرامش و امنیت مردم می کند، بیان داشت: نیرو انتظامی از مردم و برای مردم است و برای آرامش و آسایش مردم است و ارتقا امنیت آنان در مقابل ناهنجاری های اجتماعی ایستاده است.

وی افزود: ما با اراذل و اوباش و سارقان تعارف نداریم و با شدت با اختلال گران برخورد می کینم و اجازه نمی دهیم کسی امنیت جامعه را به خدشه دار کند.

سردار هداوند با تاکید براینکه امنیت از جمله مهمترین مطالبات مردم است، عنوان داشت: بحمدالله با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته امروز شاهد وجود امنیتی مطلوب در پایتخت هستیم که این مهم نتیجه تلاش های شبانه روزی همکاران من در حوزه های مختلف است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما امنیت و آرامش مردم است، عنوان داشت: در سایه امنیت است که دیگر مسائل و امورات می تواند مسیر طبیعی خود را طی نماید از این رو همه تلاش ها بر این است که خلل و خدشه ای بر این امنیت وارد نشود.

وی افزود: در حوادث و اتفاقات مختلف بحمدالله پلیس خوش درخشیده است و اجازه نداده است که دشمنان مطامع شوم خود برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری