نشست‌های گفتمان‌محور؛ بهترین راهکار ارتقای فرهنگی ‌


نشست‌های گفتمان‌محور؛ بهترین راهکار ارتقای فرهنگی ‌

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نشست‌های گفتمان‌محور و نهادینه کردن گفت‌وگو بخصوص در حوزه مسائل فرهنگی بهترین راهکار برای ارتقای فرهنگی است.

نشست‌های گفتمان‌محور؛ بهترین راهکار ارتقای فرهنگی ‌به گزارش ایکنا از اردبیل، دومین نشست تخصصی «گفتگو»؛ محور توسعه فرهنگی استان اردبیل با طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله»، امروز، یازدهم تیرماه در سالن شهدای هنرمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌استان اردبیل با حضور چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار شد.

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از حضور نخبگان و چهره‌های علمی و فرهنگی استان در این نشست تقدیر و تشکر کرد و گفت: نخبگان و چهره‌های علمی و فرهنگی استان، سرمایه‌های اجتماعی استان هستند که در این راستا سعی براین است از ایده‌ها و راهکارهایشان در توسعه فرهنگی استان استفاده کنیم.

‌اسحاقی افزود: نشست‌های گفتمان محور و نهادینه کردن گفتگو بخصوص در حوزه مسائل فرهنگی بهترین راهکار برای ارتقای فرهنگی است.

وی با توجه به نظر اعضای حاضر در نشست، خواستار موضوعی شدن جلسات در نشست‌های بعدی گردید و بیان کرد: با مشخص شدن موضوع نشست بصورت تخصصی و در برش استانی، نتایج نشست‌ها را میتوان بصورت عملیاتی اجرائی نمود.

در ادامه نشست، اعضای حاضر به بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل مختلف فرهنگی استان پرداخت و خواستار ادامه نشست‌های گفتمان محور در خصوص مسائل فرهنگی شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک