پایان مالکیت دولت در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد


پایان مالکیت دولت در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

کرج_ ایرنا_ نایب رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه مالکیت زمین مسکن مهر با دولت است، اظهار داشت: تا پیش از این اعیان (واحد مسکونی) مربوط به افراد بود که از این به بعد با واگذاری عرصه به مردم مالکیت آنها تام و مالکیت دولت پایان خواهد یافت.

محمدعلی حاجی زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: ساکنان مسکن مهر می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با خرید سهم عرصه مسکن خود علاوه بر ایجاد ارزش‌افزوده، مالک عرصه و اعیان واحد مسکونی خود شوند.
وی افزود: متقاضیانی که تمایل به پرداخت نقدی سهم عرصه و تسویه حساب کامل دارند مشمول ۳۰ درصد تخفیف خواهند شد و متقاضیانی که به صورت اقساطی اقدام نمایند با پرداخت ۲۰ درصد نقد و الباقی به صورت پرداخت قسطی پنج ساله منظور خواهد شد و در صورتی که فاقد دسته چک باشند می‌توانند با سفته از این امتیاز استفاده نمایند.
حاجی زاده گفت: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند نیز در صورت پرداخت نقدی علاوه بر ۳۰ درصد تخفیف، مشمول ۲۰ درصد تخفیف دیگر نیز خواهند شد.
وی از ۱۵ درصد تخفیف و تشویقی دیگر که در اختیار هیأت مدیره قرار گرفته خبر داد و گفت: با اختیاراتی که دولت در اختیار هیأت مدیره قرار داده علاوه بر تخفیفات در نظرگرفته شده ۱۵ درصد تخفیف نیز اتخاذ خواهد شد.
حاجی زاده در ارتباط با قیمت تعیین شده عرصه‌ها گفت: قیمت‌گذاری براساس موقعیت پروژه‌ها با نظر کارشناس رسمی تعیین شده برای هر واحد در حال حاضر از ۱۰۰ میلیون ریال تا ۱۷۰ میلیون ریال متغیر است.
وی اظهار داشت: درآمد حاصل از طرح فروش عرصه در بخش زیربنایی و روبنایی مسکن مهر و توسعه شهر هزینه خواهد شد.
نایب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در مجموع ۴۹ هزار واحد مسکن مهر برای شهر جدید هشتگرد برنامه‌ریزی شده بود و از این تعداد، ۲۷ هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسیده و ۱۰ هزار واحد هم فاقد متقاضی می‌باشد.

وی اظهار داشت: ۴ هزار واحد نیز بدلیل عدم آورده کافی کمتر از ۵۰ میلیون ریال، در صورت عدم تکمیل ثبت نام از سامانه حذف خواهند شد.
وی افزود: ۸ هزار واحد نیز متقاضی مؤثر دارد که با تأمین زیرساخت‌های لازم و اتمام خدمات زیربنایی و روبنایی پرونده مسکن مهر تا پایان سال جاری بسته خواهد شد.
۹۹۳۳/‏۶۹۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی