خدمات تعمیراتی رایگان اپل برای صاحبان مک‌بوک ایر 2018


خدمات تعمیراتی رایگان اپل برای صاحبان مک‌بوک ایر 2018
اپل به تازگی اعلام کرد خدمات تعمیرات لپ‌تاپ مک‌بوک آیر را به صورت رایگان به کابران این دستگاه‌ها عرضه می‌کند، اما هنوز جزییات این پشتیبانی مشخص نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش همواره از اهمیت بسیار بالایی در نزد مشتریان یک شرکت برخوردار است. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال یا عدم استقبال از یک دستگاه الکترونیکی و یا هر محصولی دیگر وجود خدمات پس از فروش و چگونگی ارائه آن به مشتریان است.

شرکت اپل به تازگی تمامی خدمات تعمیراتی دستگاه‌های مک‌بوک ایر ۲۰۱۸-۲۰۱۸ MacBook Air را رایگان کرده و از صاحبان این لپ‌تاپ‌ها خواسته است برای استفاده از خدمات رایگان، دستگاه‌های خود را به نمایندگان مجاز این شرکت تحویل دهند. کاربران ۲۰۱۸ MacBook Air می‌توانند پس از ثبت شماره سریال دستگاه خود در سایت اپل تا چهار سال به صورت رایگان از این خدمات تعمیراتی استفاده کنند.

اپل تمامی خدمات تعمیرات مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ را رایگان اعلام کرد

هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات و چگونگی ارائه خدمات رایگان اپل اعلام نشده است و کاربران نمی‌دانند این خدمات تنها مربوط به مشکلات نرم افزاری است و یا ایرادات سخت افزاری را نیز شامل می‌شود. به گزارش یکی از رسانه‌های فعال در حوزه فناوری در آمریکا، شرکت اپل مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ را از طریق ایمیل هم نسبت به موضوع ارائه خدمات رایگان آگاه می‌کند.

خدمات تعمیراتی رایگان اپل برای صاحبان مک‌بوک ایر 2018

با توجه به پیشرفت‌های روز افزون و حتی ساعت به ساعت فناوری چه در شرکت اپل و چه در شرکت‌های دیگر جهان، بعضا دستگاه‌های هوشمند نه چندان قدیمی دچار مشکل می‌شوند. این مشکلات ممکن است با وجود راه‌حلی بسیار ساده برای رفع، ولی ساعت‌ها کاربر دستگاه را درگیر خود سازد و سرانجام او را متقاعد به مراجعه به یک مرکز تعمیرات تخصصی کند.

خدمات تعمیراتی رایگان اپل برای صاحبان مک‌بوک ایر 2018

اپل در اطلاعیه خود از همه کاربران مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ خواسته است در صورت بروز کوچکترین مشکل نیز می‌توانند به مراکز تعمیرات این شرکت مراجعه کرده و خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها