کمبود علایم ایمنی موجب افزایش 74 درصدی فوتی هاست


کمبود علایم ایمنی موجب افزایش 74 درصدی فوتی هاست

تبریز _ ایرنا _ رئیس دادگستری سراب با انتقاد ازکمبود علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده و نبود تجهیزات ایمنی در محورهای اصلی و روستائی این شهرستان گفت: عدم توجه و نظارت مسئولین مربوطه به وضعیت راههای اصلی و فرعی، موجب افزایش 74 درصدی تصادفات منجر به فوت در یکسال گذشته شده است.

به گزارش سه شنبه ایرنا، مهدی شمسی در کارگروه پیشگیری از وقوع جرایم افزود: احداث پارکینگ، دوربرگردان و گارد ریل میانی در بزرگراه سراب – بستان آباد و اصلاح تیرهای وسط معابر، احداث سرعت گیر در برخی تقاطع، آشکارسازی تابلوها، خط کشی و احداث شانه خاکی در جاده‌های روستایی از جمله مواردی است که در فصل حضور مسافر و گردشگر باید انجام شود.

وی، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و امکان بروز سو استفاده برخی از افراد برای تصرف زمین‌های دولتی، منابع طبیعی، تغییر کاربری و تصرفات غیرمجاز گفت: باید شکافهای قانونی جهت سواستفاده و دور زدن‌های قانون از بین برود.

افزود: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید در این ایام با تشکیل گشت‌های ویژه از وقوع و بروز تخلفات ملکی و ساختمانی جلوگیری کنند.

رئیس دادگستری سراب، در ادامه با اشاره به نقش مهم و کلیدی ثبت اسناد و املاک، در رابطه با کاهش جرم و اختلافات اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۸ هزار هکتاراز اراضی منابع طبیعی سند دار شده و در سالجاری نیزبرای حدود ۷ هزار هکتارسند صادر خواهد شد.

شهرستان سراب با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس