آمریکا: جزییات طرح صلح خاورمیانه محرمانه است


آمریکا: جزییات طرح صلح خاورمیانه محرمانه است

شفقنا- آمریکا با وجود برگزاری یک کنفرانس دو روزه در بحرین و رونمایی از طرح اقتصادی برای سازش، مدعی است که جزئیات برنامه صلح خاورمیانه را به خاطر حفاظت از این طرح هنوز افشا نکرده است. به گزارش یورو نیوز، «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه، در اجلاس سالانه هرتزلیا در فلسطین اشغالی گفت: ما به این موضوع که […]

آمریکا: جزییات طرح صلح خاورمیانه محرمانه است

شفقنا- آمریکا با وجود برگزاری یک کنفرانس دو روزه در بحرین و رونمایی از طرح اقتصادی برای سازش، مدعی است که جزئیات برنامه صلح خاورمیانه را به خاطر حفاظت از این طرح هنوز افشا نکرده است.

به گزارش یورو نیوز، «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه، در اجلاس سالانه هرتزلیا در فلسطین اشغالی گفت: ما به این موضوع که قسمت‌هایی از برنامه لو رفته است، آگاه هستیم اما اگر جزئیات برنامه افشا شود، هر شخص یا گروهی که مخالف بخشی از آن است، شروع به خرابکاری خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از دو سال پیش، جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد خود را مسئول تبیین طرح صلح در خاورمیانه، موسوم به «معامله قرن» کرد. از آن زمان تاکنون جزئیات زیادی از برنامه افشا نشده است.

کوشنر طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن در جریان کنفرانسی تحت عنوان «از صلح تا آبادانی» در بحرین از بخش اقتصادی این طرح رونمایی کرد.

بر اساس این طرح، یک برنامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۰ میلیارد دلار در سرزمین‌های فلسطین و کشورهای همسایه اجرا می‌شود اما مواردی همچون اینکه چه کسی مسئول مدیریت این سرمایه خواهد بود و یا اصلاً این ۵۰ میلیارد دلار از چه محلی تأمین خواهد شد در سایه‌ای از ابهام باقی مانده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها