فستیوال وحشیانه سگ کشی در چین! +فیلم 16+


فستیوال وحشیانه سگ کشی در چین! +فیلم 16+

رکنا: زنده زنده سوزاندن سگ ها در فستیوال یولین در چین که با خشم طرفداران حقوق حیوانات روبرو شد.

فستیوال گوشت سگ یولین، جشنی است که سالیانه در منطقه یولین واقع در استان گوانگژی چین برگزار می‌شود. این فستیوال که از سال ۲۰۰۹ انجام می‌شود به مدت ۹ روز ادامه می‌یابد. طی این مدت بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ سگ به صورت زنده‌زنده سوزانده و گوشت آن‌ها برای شرکت کنندگان این مراسم پذیرایی می‌شود.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گوشه‌هایی از این مراسم سگ کشی گسترده را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ابتدا هزاران سگ توسط کامیون‌های مخصوص به کشتارگاه سگ حمل شده و سپس توسط افراد با کمک مشعل‌های آتش زنده زنده سوزانده می‌شوند. سگ‌های این فستیوال شامل سگ‌های ولگرد یا سگ‌های دزدیده شده هستند که در قفس‌هایی که حتی نفس کشیدن برای این حیوانات دشوار است به کشتارگاه یولین منتقل می‌شوند.

بنا به گزارش یک انجمن خیریه انسانی بین المللی روزانه ۵۰ سگ تا پیش از رسیدن به کشتارگاه جان خود را از دست می‌دهند. از آنجا که این حیوانات از مناطق مختلف به یولین منتقل می‌شوند گاهی ساعت‌ها طول می‌کشد تا به کشتارگاه برسند. طولانی بودن مسیر و شرایط نامناسب حمل موجب تلف شدن این حویانات می‌شود.

گفتنی است؛ این فستیوال سالیانه در حالی در چین برگزار می‌شود که با انتقاد شدید طرفداران حقوق حیوانات روبرو است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر