7 میلیون تن پسماند روی دپو شده؛ چشم‌انتظار سرمایه‌گذار


7 میلیون تن پسماند روی دپو شده؛ چشم‌انتظار سرمایه‌گذار

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: 7 میلیون تن پسماند روی دپو شده داریم و بدون شک در این راستا به نفع مردم اقدام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: جوانان همه استان‌ها، همگی شریف بوده ولی جوانان زنجان چیز دیگری هستند. باید برای این قشر ایجاد انگیزه کنیم و کاری نکنیم که شور و شوق جوانان به بی‌انگیزگی تبدیل شود.

استاندار زنجان ادامه داد: خوشبختانه در عرصه آی‌تی و برق فشار قوی، جایگاه بالایی داریم و از ۳۵ نوع معدن، ۳۰ نوع در حال استخراج است. همه این حوزه‌ها را می‌توان نوین‌سازی کرد.

وی افزود: مدیران خوبی داریم که علی‌رغم محدودیت امکانات و وضعیت تحریم و بودجه، تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌ها به کار گرفته‌اند. خوشبختانه چند موضوع نیز به جد پیگیری می‌شود که یکی از آن‌ها، حفظ آرامش جامعه و ارتقای آن است و برای تحقق این مهم، بنده به صورت مستمر در همه سطوح استان حضور دارم.

حقیقی با اشاره به این‌که دومین موضوع در شرایط فعلی، حفظ ثبات و ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: تاکنون اجازه تعطیلی به هیچ کارخانه‌ای داده نشده است و تعدادی از کارخانه‌های راکد به چرخه تولید برگشته‌اند. در همین راستا، جلسات محوری را به صورت میدانی و عملیاتی برگزار کرده و موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر این‌که باید حضور دولت در زنجان معنادار باشد، افزود: معاون علمی رئیس‌جمهور، پنجمین مقام ملی است که در استان حضور می‌یابد و حضور مقامات عالی در زنجان، همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه یادآور شد: پرواز حجاج زنجانی به خاطر بدقولی‌های عربستان صعودی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده ولی مقرر شده است که پرواز از زنجان صورت بگیرد و همه پیگیری‌ها جای تقدیر دارد. از مدیران نیز خواهشمندیم که اگر کاری را به درستی انجام نمی‌دهند، با رسانه‌ها مصاحبه اشتباه نداشته باشند.

حقیقی همچنین در خصوص تعیین تکلیف پسماندهای تولیدی روی خاطرنشان کرد: ۷ میلیون تن پسماند دپو شده داریم و بدون شک در این راستا به نفع مردم اقدام می‌کنیم. مشروط بر این‌که سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان به کمک بیایند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...